Gears of War 3 dbá na zpětnou vazbu
Gears of War 3 Novinka Gears of War 3 dbá na zpětnou vazbu

Gears of War 3 dbá na zpětnou vazbu

Michal Burian

Michal Burian

5

Při vývoji střílečky Gears of War 3 čerpá Epic Games inspiraci i u jiných her, dbá na zpětnou vazbu a snaží se ponaučit z chyb.

Reklama

"Než začneme s vývoje hry, věnujeme pozornost diskuzním fórům a sociálním sítích, abychom prostudovali zpětnou vazbu od fanoušků, zjistili jejich názor a nápady," říká designer Cliff Bleszinski v rozhovoru pro Gamespot.

"Následně se nad vším zamyslíme, protože některé nápady nemusí být tak dobré jak se v první chvílí zdá."

Bleszinski uvedl příklad jednoho takového nápadu. Fanoušci série Gears of War se jednou shodli na nejsilnější/nejúčinnější zbrani. Šlo o upilovanou brokovnici. Nejprve se nápad zdál dobrý. Pak ho ale v Epic Games detailně prozkoumali a podle statistik zjistili, že ve skutečnosti zbraň není tak efektivní jak si všichni mysleli.

Závěrem rozhovoru se designer rozpovídal o špatném herním designu. Podle něj jde například o asteroidovou scénu v původním Dead Space. "Když hráči kupují takovou hru, chtějí se za své utracené peníze bát a zabíjet Necromorphy, a ne si hrát Asteroids."

"To samé platí u Gears of War 2. Udělali jsme velkou chybu, když jsme vytvořili scénu s tankem na jezeře. Většina fanoušků Gears chce sledovat příběh Markuse, Doma, Colea a Locusta a zabíjet pilou a nejrůznějšími zbraněmi potvory, a ne navádět tanky skrz křehký led."

"Máme svůj styl. Tleskám ostatním vývojářům za jejich přístup a směr. Nemyslím si ale, že bych se dokázal inspirovat u Catherine," dodal Cliff Bleszinski.

Gears of War 3 vychází exkluzivně na Xbox 360 již 20. září aktuálního kalendářního roku, u nás s českými titulky.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama