Ačkoliv Microsoft zrovna nefandí stereoskopickému 3D, nejnovější díl jedné z nejúspěšnějších sérií společnosti si s ním potyká.
„Ptali jsme se sami sebe jestli to vůbec zvládneme,“ nechal se slyšet producent hry, Rod Fergusson. „Měli jsme ale pocit, že to musíme mít. Že to chceme.“
„Miluju ty možnosti, které 3D nabízí. Je to takové okno do herního světa. Je to zbrusu nová zkušenost, ale rozhodně stojí za to.“
Má to samozřejmě i své stinné stránky. Gamesa už třeba nepoběží v 720p rozlišení, ale místo toho se bude muset uskromnit. „V některých lokacích je to slabší, takže si musíme vystačit s pět set něco body.“
„Hlavním důvodem je, že jsme se začleněním 3D od začátku moc nepočítali a přidáváme ho do gamesy až zpětně. U většiny věcí funguje, ale něco je třeba holt poupravit.“