Otevřený svět, procedurální skilly a zbraně a mnoho předmětů.
Dnes v San Franciscu startuje GDC 2015, kde má být odhalena spousta všelijakých projektů. Jedním z nich je i hack and slash RPG titul Umbra. Za hrou stojí neznámé studio Solarfall Games, které využívá technologii CryEngine.
„Umbra prolíná tolik milovanou hack-and-slash hratelnost s krásnou grafikou a moderní umělou inteligencí. Hra je inspirovaná Diablem 2 a klade si za cíl poskytnout hráčům intenzivní a bohaté akční RPG, kde si můžete libovolně přizpůsobit hrdinu a odhalit tajemství v otevřeném světě,“ popisují hru tvůrci.
Solarfall Games lákají na možnost postavit si vlastní dům, kde budete shromažďovat věci a poklady, které po světě najdete. Dále postupné vylepšování postavy bez určené třídy, podporu singleplayeru a multiplayeru, velké množství zbraní, brnění a magie, pokročilý systém craftingu s možností vytvořit si vlastní zbraně a brnění, vaření lektvarů, příběh a questy pro dospělé a mnoho dalšího.
Příběh bude vyprávět o lidech, kteří zažili nějakou katastrofu. Země vypadá úplně jinak a navíc přežila jen hrstka lidí. Z toho důvodu bude vlastní útočiště velmi důležité, stejně tak hledání nejrůznějších předmětů.
CryEngine si podle svých slov vybrali z toho důvodu, že jim umožní dosáhnout toho, aby hra vypadala podle jejich představ, měla propracovanou fyziku, animace a částicové efekty. To vše v reálném čase v dynamické hře.
Nemohu se zbavit dojmu, že je toho nějak moc. Navíc o studiu Solarfall Games toho po internetu moc nenajdete, s největší pravděpodobností jde o první projekt tvůrčího celku, na kterém pracují minimálně od roku 2011.