Hajime Tabata promluvil o budoucnosti Final Fantasy XV
Final Fantasy XV Novinka Hajime Tabata promluvil o budoucnosti Final Fantasy XV

Hajime Tabata promluvil o budoucnosti Final Fantasy XV

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

1

Jak jsou spokojeni fanoušci? Můžeme se těšit na VR obsah nebo dokonce na PC port?

Reklama

V poslední čísle časopisu Famitsu byl otištěn rozhovor s Hajime Tabatou, režisérem Final Fantasy XV. Ten se v něm rozhovořil o úspěšnosti digitálního prodeje, o spokojenosti fanoušků, o přidaném obsahu pro virtuální realitu (mimochodem oznámeném již na loňském E3) a dokonce promluvil o potenciálním portu hry pro PC.

První otázka možná není pro všechny hráče až tak zajímavá, ale rozhodně stojí za to. Časopis zjišťoval, jaký je poměr mezi prodejem krabicových a digitálních verzí Final Fantasy XV. Tabata prozradil, že podle firemního průměru šlo o velmi dobré prodeje digitální verze. Dobrá čísla prodejů byly zaznamenány nejen v Japonsku, ale také v Severní Americe a v Evropě. Celkově je Sqaure Enix s digitálním prodejem spokojený.

Japonský magazín také zjišťoval zpětnou vazbu od hráčů v zámoří, protože jsou oproti těm japonským zvyklejší na otevřené světy: „Jak už to tak bývá u současné generace her, obdrželi jsme hodně kladnou zpětnou vazbu. Opravdu velké množství reakcí bylo ve stylu, že jde pro sérii Final Fantasy o velmi důležitý titul a také o významný krok, který ji posouvá kupředu do další etapy. Nicméně hráči, kteří dávají při hraní maximální důraz na příběh, mají stejný názor jako v Japonsku, jejich spokojenost je nízká."

Nabízela se tedy otázka ohledně vypuštění nějakých částí příběhu, ke kterým muselo z nějakého důvodu dojít. Jestli jich bylo hodně nebo jak velký objem to byl, nevíme. Tabata ale řekl, že nešlo o nic podstatného.

Vývoj dalšího obsahu pro Final Fantasy XV stále probíhá, proto se další dotaz zaměřil na podporu virtuální reality. Dodatečné části byly slíbeny už na loňské E3, ale Tabata jen prozradil, že vývoj nadále probíhá, ale ještě není v takovém bodu, kdy by se dalo říct nějaké konkrétní datum vydání.

Hráči si prý také ztěžují na velice dlouhé načítání při použití zrychleného cestování, ale prý jde o velmi zapeklitou záležitost, protože se ve hře nachází velká spousta informací, které je nutno načíst. „Přemýšlíme o různých možnost, jak to urychlit," dodává Tabata.

Když přišlo na novinky ohledně aktualizací a dalšího stahovatelného obsahu, uvedl Tabata jednu podstatnou věc: „Ačkoli nemáme konkrétní plány, přemýšlím nad jednou věcí, kterou chci dotáhnout. A to je možnost volně cestovat světem v autě. Nicméně jsem si už uvědomil, že to ve svém stávajícím stavu hry znamená překonat některé velmi vysoké překážky a vyžaduje to obrovské množství ladění, je vyhlídka na realizaci prakticky nulová."

Ve videích z hraní byly také oblasti, které ve hře nejde navštívit. Jestli existuje nějaká možnost, že budou časem do hry přidány, se vyjádřil Tabata zamítavě: „Ty videa využily různé glitche. Je to velká mapa, na které se v druhé polovině hry využívá železniční trať. Ale vzhledem k tomu, že tato plocha není vytvořena úplně kompletně, bylo by těžké se po ni procházet. Mohli bychom hratelné oblasti s budoucím rozšířením předělat, ale vzhledem k tomu, že by to mohlo trvat třeba i rok, není to v současné době v našich plánech."

A co se týče vydání na jiných platformách se Tabata vyjádřil pozitivně: „Rád bych vydal hru na PC jako takový technický pokus. Chci PC hráčům ukázat Final Fantasy XV běžící na high-endových zařízeních, a my bychom ji tam rádi viděli taky. Také bych ji chtěl zkusit vyvíjet přímo pro PC a sledovat jedinečný způsob hraní s PC-exkluzivními funkcemi, jako je třeba možnost vytváření vlastních misí a užít si svět Fina Fantasy XV upravený pomocí různých modů."

A co vy? Chtěli byste Final Fantasy XV vidět také na PC?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama