Vývojáři slibují podporu upscalingu i generování snímků.
Do vydání 3rd person sci-fi akce Hell is Us zbývá jen pár dní, a přestože už nějakou dobu je k dispozici demo, které obdrželo své vlastní HW nároky, nyní vývojáři z Rogue Factor zveřejnili na sociálních sítích nové specifikace, které mají odpovídat finální hře. Podle svých slov hru optimalizovali, takže jsou nakonec o něco nižší, než tomu bylo u dema, ale týká se to jen jednoho konkrétního presetu.
Největší výhodou je, že je nová tabulka o něco přesnější, specificky totiž zmiňuje nastavení upscalingu. Za úplné minimum je považováno rozlišení 1080p s Performance upscalingem (upscale z 540p) při středním nastavení grafiky a 30 FPS v průměru. Na to budete potřebovat grafickou kartu GTX 1070 od Nvidie, RX 5600 XT od AMD nebo ARC A750 od Intelu. K tomu pak procesor Intel Core i7-7700K či AMD Ryzen 3 3300X, nároky na CPU jsou tedy velice nízké.
Doporučené nároky počítají opět s rozlišením Full HD, ale při Balanced upscalingu (interně 626p), 60 snímcích za sekundu a vysokém nastavení grafiky. Tam už vývojáři doporučují RTX 2080 Ti, RX 6750 XT nebo ARC A580. U CPU také požadavky narostly, a to na Core i7-11700K nebo Ryzen 5 7600. Obojí už pár let staré mainstream procesory a díky takovému úrovni výkonu byste měli mít zaručeno stabilních 60 FPS při jakémkoli nastavení, alespoň co se CPU týče.
Nejvyšším presetem je Ultra s rozlišením 4K při Quality upscalingu (interně 1440p) a ultra nastavení grafiky. Tady je ta největší změna oproti demu, protože požadavky sice zůstaly stejné, ale nově vývojáři uvádí 60 FPS v průměru místo 30. Budete k tomu každopádně potřebovat alespoň vlajkové lodě minulé generace, tedy RTX 4090 či RX 7900 XTX. Nároky na procesor zůstávají stejné, jak by se dalo očekávat.
Pro všechny presety jinak platí, že vyžadují 16 GB RAM, operační systém Windows 10 či 11 a pak 30 GB místa na SSD. Není specifikováno, jaké přesně, takže zřejmě bude stačit i pomalejší rozhraní SATA.
Tvůrci dále odhalili ještě podporované funkce a technologie. Mimo ty úplně standardní, které podporuje téměř každá hra, jako je V-Sync, odemčený frame rate či upravení vstupů, tady máme i zajímavější informace. Jednak se slibuje podpora několika možností anti-aliasingu a upscalingu, byť konkrétní výčet uveden není, a k dispozici má být také Frame Gen na bázi FSR i DLSS.
Mezi další funkce pak bude patřit plná podpora ovladače DualSense, tedy včetně haptiky, různá nastavení přístupnosti, podpora ultrawide monitorů a nativní podpora standardu HDR10+.
Hell is Us vychází 4. září na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X|S. Majitelé Deluxe Edice se do hry mohou pustit už nyní.