Kreativní ředitelka Naughty Dog, Amy Hennig, brání linearitu série Uncharted + <strong>jak se novému dílu daří v recenzích</strong>.
V rozhovoru pro sajtu GameTrailers Amy vysvětlila, že si Uncharted musí hráče vodit za ručičku, aby dosáhlo kýženého dějového efektu.
„Nejde o to, že bychom neměli rádi ‚volný‘ žánr,“ řekla Hennig. „Naopak, líbí se nám stejně jako všem hráčům, ale v případě akčních adventur nedává moc smysl.“
„Všechno je to o příběhu, který hráči nenabízí moc možností ho přímo nějak ovlivnit, nebo snad změnit. To ale neznamená, že by v něm úplně absentovala možnost rozhodování se.“
Závěrem ještě dodejme, že se na síti objevil víceméně kompletní seznam recenzí (naše již brzy) a Uncharted 3 si zatím drží průměrné hodnocení 93 %. To ultimátní hře přitom udělila pěkná řádka webů (Destructoid, OPM, IncGamers, 1UP, IGN a tak dále).