Hi-Fi Rush 2 nebude vydělávat, myslí si šéf Kraftonu, důvody ke koupi Tanga vidí jinde
Hi-Fi Rush Novinka Hi-Fi Rush 2 nebude vydělávat, myslí si šéf Kraftonu, důvody ke koupi Tanga vidí jinde

Hi-Fi Rush 2 nebude vydělávat, myslí si šéf Kraftonu, důvody ke koupi Tanga vidí jinde

Filip Svoboda

Filip Svoboda

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X|S

„Chceme zachovat odkaz týmu,“ vysvětluje.

Reklama

Changhan Kim, ředitel Kraftonu, mluvil pro magazín Game Developer o nákupu Microsoftem de facto zrušeného studia Tango Gameworks. Vysvětluje motivy k uskutečnění obchodu. Jednoznačně za ně nepovažuje finance, naopak vyzdvihuje odkaz studia, touhu hráčů po pokračování hry Hi-Fi Rush nebo kreativitu a odvahu vývojářů.

„Tango Gameworks jsou kreativní. Chtějí zkoušet nové věci a my takových věcí chceme dělat víc. Videohry jsou odvětvím, které je opravdu hit or miss, a s tím souvisí i ochota riskovat,“ popisuje Kim.

Nemyslíme si, že Hi-Fi Rush 2 něco vydělá. Ale pokusíme se o to.

„Nemůžeme Tango kupovat na základě jejich finančních výsledků. Upřímně si nemyslíme, že nám Hi-Fi Rush 2 něco vydělá. Ale pokusíme se o to,“ popisuje šéf jihokorejské společnosti a spekuluje, že ani první díl rytmické akce nebyl pro Microsoft bůhvíjaký finanční úspěch. „Chtěli jsme zachovat jejich odkaz,“ říká.

Kim neupřesňuje finální cenu, protože obchod ještě není uzavřený. Ale nákup podle něj nebyl „ani příliš drahý, ani příliš levný“. Rozhodnutí odkoupit s týmem právě značku Hi-Fi Rush přišlo především s ohledem na přání hráčů. Jednání o dalších značkách by transakci zbytečně komplikovalo a prodlužovalo. Krafton chtěl jednat především rychle, aby mohl co nejdříve oslovit propuštěné vývojáře.

Těch bude nyní ve studiu asi 50, zhruba polovina z původního počtu. Jak bude postupovat vývoj Hi-Fi Rush 2 a začnou vznikat další projekty, tým by se měl rozrůst přinejmenším na dvojnásobek.

Microsoft oznámil zavření Tango Gameworks a dalších tří týmu včetně Arcane Austin letos v květnu. Se jmenováním konkrétních důvodů ke kontroverznímu rozhodnutí představitelé Xboxu šetřili. Zřejmě šlo především o relokaci financí do jiných částí společnosti.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama