Hideki Kamiya o zrušení hry Scalebound
Scalebound Novinka Hideki Kamiya o zrušení hry Scalebound

Hideki Kamiya o zrušení hry Scalebound

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

1
Platformy Windows PC Xbox Xbox One

"Nebyli jsme dostatečně zkušení a chybělo nám know-how."

Reklama

Na YouTube kanálu Cutscenes byl uveřejněn rozhovor s režisérem Hideki Kamiyou, ve kterém promluvil o vývoji a zrušení hry Scalebound. Společnost PlainumGames byla podle jeho slov "příliš nezkušená" na to, aby zvládla výzvy, kterým při vývoji hry Scalebound čelila.

"Scalebound byl projekt, na kterém jsme se spojili s Microsoftem. Očekávali od nás velké věci a my jsme museli tato očekávání naplnit. Spojení s Microsoftem znamenalo vydání hry na nejnovější konzoli Xbox. Znovu jsem měl chuť udělat špičkovou hru. Chtěl jsem se vrátit k něčemu fotorealistickému," uvádí Kamiya v rozhovoru.

"I když to bylo mé osobní přání, myslel jsem si také, že je to přínosná mise pro PlatinumGames proto, abychom zlepšili naše grafické schopnosti a dostali se v tvorbě moderních her k dalšímu kroku."

Hideki Kamiya miloval od dětství fantasy světy. Vždy bavily světy plné šermování s meči, s magií a draky. Jako dítě hrál Sorcerian, Hydlide a všechny tyto fantasy hry z klasické éry PC. "Vždy jsem chtěl vytvořit něco na toto téma. Takhle jsem si představoval svět s mladým mužem v jeho středu a který bojuje po boku draka."

"Pro PlatinumGames to však byla velká výzva. Pracovali jsme v prostředí, na které jsme nebyli zvyklí. Vyvíjeli jsme na Unreal enginu, ale chybělo nám k vybudování hry vyžadující online funkce potřebné know-how. Překážky, které jsme museli překonat, byly prostě velké."

"Nebyli jsme dostatečně zkušení a nedokázali jsme se přes tuto zeď dostat. Vedlo to k tomu, co se nakonec stalo. Je mi líto hráčů, kteří se na hru těšili a navíc je mi líto Microsoftu, který do nás vložil důvěru jako do obchodního partnera. Chci se omluvit jako tvůrce i jako člen PlatinumGames."

Scalebound byla oznámena pro Xbox One na E3 v roce 2014 a PC verze pak byla přidána také na E3 o dva roky později v roce 2016. Původně měla na obě platformy vyjít v roce 2017, ale počátkem roku Microsoft oznámil zrušení vývoje hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama