Hitman se mění s průmyslem, duše ale zůstává
Novinka Hitman se mění s průmyslem, duše ale zůstává

Hitman se mění s průmyslem, duše ale zůstává

Michal Maliarov

Michal Maliarov

12

Ředitel projektu Tore Blystad si myslí, že se stealh žánr mění a s ním musí držet krok i všechny ostatní projekty.

Reklama

„Je těžké sledovat stealth žánr dnešní doby,“ řekl Blystad v rozhovoru pro časopis Games. „Množství různých IP se pohlo do mnoha různých směrů. Někteří jsou nám bližší, další jsou na míle daleko. Jako např. nový Metal Gear. Nevím, na co ti lidi myslí, ale to už dávno není taktická špionážní hra.“

Dosavadní dojmy z chystaného Hitmana byly velmi různorodé a mnohým fanouškům se nelíbí hollywoodský příklon k akci. Blystad ale tvrdí, že to bude zcela na hráčích.

„Věnovali jsme spoustu času zbraním, jejich věrnému modelování a ozvučení. Ta hra je vlastně zbraňové porno, když to tak vezmete,“ srovnává Blystad novinku s předchozími díly. „Předtím ale bylo využití zbraní v úrovních prakticky promarněnou šancí a možností. Podívali jsme se na celý systém trochu jinak a snažili se udělat hratelnost takovou, aby zbraně nebyly jen na koukání. Implementovali jsme dynamickou umělou inteligenci a celkově si pohráli se souboji.“

„Rozhodně se tím neoddalujeme od kradmého pohybu nebo celkového zaměření série. Jen dodáváme do hry něco, co Agent 47 měl už dávno umět. Profesionální zacházení se zbraněmi. Vezmeme-li v úvahu, že je to jeden z nejlepších asasinů na světě, měl by skvěle zacházet s pistolí, samopalem i raketometem. Nebo ne?“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama