Zpět na článek

Diskuze: Hráči to dávají Falloutu 76 pořádně sežrat

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Strec
Strec
Level 26 Level 26
17. 11. 2018 11:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Být to na steamu, tak bych někdy ve slevách zauvažoval. Takto se jen škodolibě usmívám.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
16. 11. 2018 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mělo se to udělat jak Fallout 4 a jen tam přidat co-op pro 4 lidi a to by byl pak luxus.

HardBoiled
HardBoiled
Level 20 Level 20
16. 11. 2018 08:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ok, tak napisem aj svoj nazor, aj ked sa mnohym pacit nebude. Som veteran serie, ale to neznamena, ze fanboyujem iba BISacke Fallouty a vyhlasujem, ze Fallout mal ostat izometrickym RPGckom. Nie. Nikdy som Bethesde prerod do 3D FPS nevycital, sam Tim Cain povedal, ze by to jedneho dna urobili aj oni. Mal som rad aj Fallout 3, aj Fallout 4, hoc trojka bola slabym RPG a stvorka takmer nulovym. Ale stale to boli kvalitne hry a s nimi stovky hodin zabavy. No Fallout 76 je proste, ako bratia Cesi hovorievaju, pruser. Tak dizajnovo chudobnu hru som uz dlho nevidel. Bethesda snad nepremyslela ani jednu mechaniku v hre. Interakcia s ostatnymi hracmi by mala byt gro takehoto online titulu, to v tejto hre v podstate nie je ziadna. Paleta gest a grimas je tym najhorsim riesenim, ktore mohli pouzit. Pretoze neviem, ci sa to zda len mne, ale ak prve co od ineho hraca vidim je minutovy loop animacie zvracania, tak mne osobne to totalne kazi zazitok a imersiu z hrania. Viem ze deckam to asi pride vtipne, ale nezdielam ich zmysel pre humor. PvP dopadlo tak ako som cakal - ludia nanho povacsine kaslu. Bethesda chcela vsetko len balancovat a vyvazovat, aby slabsi hraci netrpeli a netrollovalo sa na nich, no dopadlo to tak, ze trpia vsetci. PvP v tejto hre v podstate uplne postrada vyznam. Lebo ak v ramci svojho role-playingu niekto chce byt raider a prepadavat inych ludi, musi si pripravit pojazdnu zbrojnicu, pretoze zabit cloveka, ktory neprijme jeho "vyzvu" v podobe sprchy guliek, potom z dovodu na uplne minimum znizeneho poskodenia bude daneho neboraka zabijat 10 minut. Zakonite to teda istej casti hracov kazi hru a okrem toho aj uplne diskredituje celu PvP mechaniku. Spolu s nulovou interakciou to ma za nasledok fakt, ze ludia sa vacsinou totalne ignoruju. Ono by to nebol az taky problem, keby okrem toho bolo vo svete co robit. Lenze nie je. Svet je nafuknuty a zaroven totalne prazdny. Vyplnaju ho len dookola sa spawnujuce prisery. A to do takej miery, ze pri hrani eventu som musel pozabijat asi tucet robotov, vojst do budovy, pozabijat ghoulov, vykonat nejaky primitivny ukon ktory bol cielom eventu, a ked som vitazoslavne vysiel z budovy von, cuduj sa svete, roboti ozili. Aspon bude viac expov, povedal som si. Ale ked sa mi to stalo po stvrty, po piaty aj po siesty raz, ze po dvoch minutach od prechodu nejakym miestom sa mnou zabite prisery vratili na povodne miesta, hru som od nervov vypol. Pretoze aky je potom moj vyznam a vyznam mojho hrania? Kde je princip "satisfakcie z dokoncenia", ktory je hlavnou dizajnovou premisou sandbox/exploring hier? Ak prejdem castou mapy a na tej mape sa to absolutne nijak neprejavi, ako by som tam ani nebol, tak potom naco sa vobec namahat? Uplne elementarne poucky herneho dizajnu hovoria, ze hra ma hraca motivovat posuvat sa dalej, ma mu neustale davat ciel, ktory ho bude nutit hladat, skusat, rozmyslat a tak dokoncovat jednotlive casti hry. Tento princip je klucovy ako v linearnych, tak aj otvorenych hrach, v single aj multiplayerovych. Samotne eventy a questy su hlboko podpriemerne. Lore pisany v odkazoch a terminaloch je na urovni vyplodov posluchaca game design vysokej skoly, ktory sice ma dobre napady, ale este ich nedokaze zaujimavo napisat. Nasiel som aj svetlejsie chvilky a kusky, ktore ma celkom pobavili a aspon trochu zaujali, ale v priemere je to stale dost chabe. V hre chyba "bigger scope", nejaky sirsi lore, po ktorom by hrac mal badat. Povodne som si myslel, ze Overseer Questline bude ten sirsi scope, nazvime to, "pribeh". O to viac to ale sklamalo, ked som sa priamo v hre dozvedel, ako quest konci. Co dodat na zaver? Asi len tolko, ze Falloute 76 je dizajnerskou katastrofou, zlataninou nefungujucich a nedomyslenych mechanik, ktore hraca nemaju dlhodobo cim zaujat, pretoze casom to zakonite zacne nudit. Apropo, o to trufalejsie zneju vyroky Bethesdy, ze hru budu podporovat "navzdy". Budu radi, ked do roka-do dvoch budu mat pre koho palit elektrinu v serverovniach. Osobny verdikt: 3/10, lutost nad predobjednavkou, a este vacsia lutost nad tym, akym smerom sa moja srdcovo-zalezitostna seria ubera.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
16. 11. 2018 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HardBoiled Normálně tak dlouhý komenty nečtu ale tohle je pěkná konstruktivní a bohužel hodně pravdivá kritika. Dost lidí bude říkat že to hodnocení je jen od zhrzených fanoušků ale tohle se fakt hodně nepovedlo. Může se jen doufat že se do budoucna proberou a celou mechaniku hry překopou a přidaj smyslu plný úkoly. Spíš to vidím tak že to zachrání komunita modama a myslím že aji Bethesda spoléhá spíš na ně jak u Skyrimu.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
16. 11. 2018 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať to dají F2P a je svatej klid. Takhle je to klackem přes oči za ty prachy. Já jsem sólista a fakt se nechci družit s nějakýma týpkama co žerou brambůrky do mikrofonu nebo na ně volá mamča. Hru po x gameplay videích jsem se rozhodl nekoupit. Ne že by se mi nelíbila. Rád bych to prozkoumával sám, ale prostě nechápu vůbec pointu pobíhat po mapě a lootovat. Kvůli čemu? :D Ok bavit mě to bude řekněme 10, 15 hodin a pak co? Nemám problém si vymyslet vlastní příběh, ale prostě tady mi to nějak nejde ..

carda19
carda19
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj názor je takový že fallout 4 je moje první a zároveň zřejmě i poslední a 76 je opravdu přešlap a to říkám proto že já jsem spíš single player hráč a online moc nejedu tak proto tuhle hru nepodpořím.

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Wow, kdo by řekl, že lidi nebudou mít rádi hru u série, která byla zatím vždy singl. Což není takový problém kdyby to byla kvalitní/aspoň dobrá hra. Jenže, jak byla ta hláška? Chčijou nám na hlavu a ani nemají dostatek zdvořilosti to vydávat za déšť. : ) Ovšem některé mental gymntastic "fanoušků" stojí za to! Tak šup šup, běžte hledat ztracené týpky, pak je PŘEKVAPIVĚ!!!! najdete mrtvé a jediné co můžete je poslouchat pásky. To bych si snad radši koupil fallout 1 nebo 2 na kazetě...

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Metacritic a tamní hodnocení od lidí je fakt k smíchu. Drtivá většina to ani nehrála, hlavně že tam hází jednu nulu za druhou. To se doopravdy nedá brát vážně a slouží to spíš jako místo k špinění her. A to není jen u Falloutu 76. To je u hodně her. Například často i u exkluzivit, ačkoliv ne v takové míře. Jelikož kvalita je často jinde než u Falloutu. Neříkám že ta hra je nějak skvělá. Sám jsem předobjednávku radši zrušil. Ale není to zas úplný odpad. Jen se lidi zase něčeho chytili a nadávají na to. Ačkoliv po shlédnutí několika streamů musím říci, že má hra hodně chyb a vývojáře čeká hodně práce než hra bude v takovým stavu v jakým by si asi všichni přáli. Nehledě na zastaralej engine. Ale milovník Falloutu si určitě přijde na své.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
15. 11. 2018 22:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Skully_CZ I některé desítky jsou k smíchu. Týpek Hodd Toward, pak tam někdo psal přesnej opak téhle hry a napálil tomu 10. Člověk se aspoň pobaví :D jsem zvědav na recenze médií. To bude shitfest.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
15. 11. 2018 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uvidím, co s tím za rok udělá komunita, až bude mod support, pak třeba koupím, pokud to bude na Steamu a ve slevě, jinak ne-e.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
15. 11. 2018 20:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Z toho co jsem viděl (a že jsem toho viděl málo protože se na to nedalo koukat) tak je to bezduché běhání, lootování a střílení co zvládne indie studio za půl roku. :D Ale jak píšu... moc jsem toho neviděl.

Škorpion

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Očekával jsem chyby, očekával jsem odlišnost, očekával jsem velikou změnu oproti předchozím dílům. Nadávám u toho, kricim jak smyslu zbavený, ALE... ono to chce čas. Při "turistice" mě překvapilo hodně míst kde jsem tiše šoupal botama abych zůstal v utajení, odstreloval nepřátele v utajení nebo přes optiku 44tky pozoroval "nový" druh od kterého jsem nevěděl jak mě bude chtít dostat. Lokace lomu, věznice, lyžařskeho centra... hernajs ani jsem nevěděl kde začít ;). Že to hromada lidí zavrhla... no pokud bude Fallout 5 v podobném duchu jako Fallout 4 budu jen rád. Fallout 76 beru jako odbočku. Cestu má hrbolatou, samou díru... ale mě po ní šlape vcelku dobře :)

kaneda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No. To by dle meho dost neslo. Animace zabiraji dost. A vubec, F4 mel obcasny propady i v singlu. V multaku by to bylo horsi. Dle myho to orezali prave k vuli multaku. Kazdopadne mohli zacit na multaku s necim mensim.

Melneor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klasická tragédie od Bethesdy posledních let.Ta firma šla hrozně dolů a dost se bojim jak na tom bude novej TES. Navíc proč všechny hry od Bethesdy vypadaj jak kdyby vyšly před 5 roky?

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor Stejný engine. Mě by ani nevadila zašlá grafika, ale spíše tupější a tupější příběh, questy a všechno. Zlatý Oblivion a New Vegas.

void

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemozem nesuhlasit s tym co napisal @HardBioled. Pekna, konsrtuktivna kritika. Hra mala potencial... ktory bethesda absolutne nevyuzila. Musim povedat ze vo finale som od hry nic necakal a aj tak som sklamany. Pribeh, nic, questy niekto vykradol z wowka... Hra ktora mala byt zalozena na konflikte predchadza konfliktom v podobe lootu pre kazdeho, moznosti pre seba vypnut friendly fire (wtf, to komu tak preplo... preco tam toto vobec je?), etc. Tak vela nevyuziteho potencialu som v hry uz dlho nevidel. Ako, necakal som od toho dalsi new vegas, ja viem ze bethesda take nevie, ale toto je slabe este aj na ich pomery. Zdanlivo by sa mala bethesda drzat vydavania hier a nie utracat si znacky. Este technicka poznamka... ako mohli pouzit dokola upravovany engine z 2003 ma online multiplayer? Ved to je strasne... Cakam kedy tam pridaju mikrotransakcie, lebo cela ta hra tym priam pachne ze to tam skonci. Ako vidite, som sklamany a zatrpknuty.

kaneda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@void Jo. Taky se mi to tak jevi, ze Bethesda chtela takove Fallouti WOWko (a ze wow ma neduhu :-D). Ale to jsem cekal uz pred vydanim.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo ta atomovka uz tam je. Musis sezbirat pristupove klice k jejimu odpaleni, ktere jsou umisteny ruzne po mape. Kdyz je vsechny najdes tak muzes odpalit atomovku na libovolne misto na mape. Vsichni hraci, kteri budou na zasazene oblasti zemrou. Oblast bude zamorena silnou radiaci a monstra, ktera tam budou zmutuji. Navysi se jejich sila a budou tam k nalezeni lepsi vybavebi a materialy, ktere jen tak snadno lest nepujdou. Co jsem, ale cetl tak to nejspis jeden hrac nezvladne a bude k tomu potrebovat partu kamaradu. Zni to hodne dobre a taky celkem slozite takze si nemyslim, ze tohoto dosahnout pujde uplne lehce.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hele co bude po dosazeni maximalniho levelu opravdu nevim. Je znamo, ze pridaj tri ruzne frakce za ktere bude mozno hrat. Frakcni PVP, nove vaulty a questy. Ale toto hra zatim neobsahuje. Osobne bych uvital najezdy na bosse ve vetsim poctu hracu. Takove dungeony ci raidy. Co se tyce te ceny tak konzolistum opravdu nezavidim. A PS Plus a XboxLive uz vubec ne. To si jen jejich spolecnosti vymysleli tudle kravinu jak z lidi vytahat co nejvice penez. Osobne s timto pristupem nesouhlasim, protoze proc platit za neco, co do prichodu novych konzoli fungovalo zdarma. Musim se priznat, ze diky negativnim ohlasum jsem si cdkey koupil od nejmenovanych prekupniku s klici asi o 500kc levneji nez je hra nabizena na oficialnim shopu, protoze jsem hre neveril, ale chtel jsem si ji na vlastni kuzi vyzkouset. Coz teda nevim jestli takova moznost je i u konzoli. Kazdopadne jsem byl mile prekvapen a je mi lito, ze jsem sve penize poslal prave jim, protoze nechci tydle lidi podporovat, ale dohnaly me k tomu ony negativni ohlasy.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
16. 11. 2018 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Děkuji za odpověď. To co říkáš, tak by bylo náhodou super a taky jsem viděl jak tam někoho odbouchli atomovkou. To mě fakt pobavilo. A tím nemyslím tu ruční, ale prostě vyloženě někde ze sila. Takže raidy by byly parádní. Tenhle hyenismus také nechápu a přijde mi to fakt absurdní. Nejlépe vychází roční předplatné nebo jinak je to zlodějina. Plné hry ať si klidně nechají. Takže jako konzolista teď musíš koupit PS Plus, hru za plnou palbu a ještě k tomu musíš platit internet (to je už spíš s nadsázkou), ale pointa je stejná. Jako by jim nestačilo, že už mají plnou cenu za hru, tak ještě musím platit za to abych viděl kolem sebe jiné hráče a jako bonus ještě nemám na výběr, když si to chci zahrát :D Tak aspoň si to zkusil :)) Možná to fakt koupím ty jo :D

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V pohode... :D

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako by vsechna ma slova byla placnuta do vetru (i s komenty nize)... :D At si kazdy rika co chce, ja se tesim az dneska za sebou zabouchnu kancl a budu hrat tak dlouho dokud neodpadnu vycerpanim... :D

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
16. 11. 2018 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vietrak Psali jsme koment zároven a tvůj tu nebyl když jsem klikl na odpověd

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo to by taky nebylo vubec spatny...

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale ale.. lidi si to dokážou užít..říkají to..Naprostý souhlas s hodnocením. Je mi líto kam se ubírá značka Fallout hlavně od 4. dílu. Achjo.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Presne jak jsi rekl... budu stebou nesouhlasit... :D Rikas, ze interakce s ostatnimi hraci neni zadna... a zkousel sis zapnout voice chat...? Absence chatu mi absolutne vubec nevadi, ba naopak aktivni voice chat dodava na autenticnosti, ze me slysi vsichni hraci v mem blizkem okoli, kdyz cokoliv reknu aniz bych musel tisknout jakekoliv tlacitko. Moznost voice chatu jde samozrejme uplne vypnout nebo omezit jen pro vlastni team. Rikas, ze PVP je chabe... tady stebou castecne souhlasim... ale to je stejne jako u vetsiny online her... kazdy se ted venuje tomu, dosahnout maximalniho levelu. Az vudou po svete behat same maximalni levely tak teprve potom zacne poradne PVP. To se to bude rezat hlava nehlava. Co se mi na hre hrozne libi je ten pomaly progress... Kdyz jsem hral Destiny 2 tak jsem ho dohral za dva dny. Tady hraju dva dny a jsem teprve na dvanactem levelu - kde do levelu 50, ha. Vcera jsem cetl clanek, ze dale maji pribyt dalsi vaulty, nove ukoly, frakce, frakcni ukoly, pribehove mise - mozna se dockate zivych NPC, PVP mezi frakcemi. Hra momentalne neni nabita obsahem - coz je pravda... ale potencial je velky. Bohuzel online hrani neni pro kazdeho - kor pro toho, kdo byl zaryty single player hrac.

Mixalis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To říkám stále, že online hry jsou spíše pro kidy. Normální dospělý člověk nemá čas a ani náladu pařit hru bez konce a travit nad ní x hodin. Cringe děcka se nad tím zabaví a rodiče mají klid a dospělý člověk raději sáhne po nějakém příběhu, který mu něco dá a může si ho hrát libovolně dle volného času. Ámen.

Zmrd

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixalis Normální dospělý člověk nepoužívá v diskuzích výrazy jako, kidy, cringe, ámen, apod.

Lukas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zmrd Že zrovna ty s takovým nickem napíšeš něco takového :D protože tvůj nick je "dospělácký"

Phase
Phase
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mixalis tak ja mam uz 31, dieta a prave posledne roky ma bavia online hry, vecer ked vsetci spia si otvorim pivecko, pustim nejaku onlineovku a vykecavame pri nej s kamosmi, ked si pustim nejaky singlac, vacsinou ma to nebavi uz

Nat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem taky solista a když by si tu hru hrál, zjistíš že je postavená tak, že tě tam hráči vůbec neobtěžují a nemusíš si jich všímat. Naopak oceníš když na sakra těžký event přiběhne a pomůže ti.... To je přesně to, lidi koukají na gameplay lidí kteří mají za úkol tu hru co nejvíce pošpinit, aby jim stoupla sledovanost a měli hodně příznivců ze strany toxic komunity. Já si dělám vlastní názor na hry a vždy mě utvrdilo, že moderní doba plná manipulátorů nemá objektivní přístup ani názory a proto je úplně ignoruji.

Vietrak

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nat Presne tak Nat

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
16. 11. 2018 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nat Tak to máš jak s filmy. Na to si taky udělám svůj názor sám a nepotřebuji k tomu kecy děcek z youtube nebo něčí názor. Tohle jsem chtěl jen vidět v akci. Když nepočítám pro mě otravnou draw distance na konzoli, tak super, ale pořád tu pointu tam nevidím. Mě třeba baví, když je tam nějaké tajemství, které člověk musí odkrýt. Ve Fallout 4 je taky tajný bunkr kde jsou všechny věci atp. Prostě tohle mi v tom chybí. Možná to tam někde je, ale za plnou cenu to není zrovna tak super a ještě k tomu musím kupovat PS Plus, které mi prošlo ... ale možná .. možná jak si pojedu vyzvednout PS kód, tak možná to ještě koupím. I tak ale nesouhlasím s cenou. A dejme tomu, že jsi na lvl 50 a co pak? Máš tam svůj camp atp a motivuje Tě něco hrát dál? Já nevím já se ptám. To neberte pánové nikdo jako hate :)

Nat

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je super, ty lidi co to na internetu špiní je jen mizivé procento z těch kteří neříkají vůbec nic a hru si normálně užívají... Internetová komunita je pořád naštěstí to minimum a obsahuje spíše jen toxické lidi :) Metacritic snad ani nikdo nemůže brát vážně, to je jen samý hater....

Matěj

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nat Souhlasím, hra má své mouchy.. Ale tragédie to rozhodně není. Není to vydané ani týden a všichni jen nadavaji. Grafika taky neurazí (na online hru rozhodně ne). Věřím že s dalšíma patchema budou přidávat i více herního obsahu, npc apod. Rozhodně nedávejte na hloupé recenze.

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nat Špinit hru můžeš, když o ní bez důkazů vykládáš věci, které nejsou pravda. Videí, které ukazují, že hra je opravdu strašná a tedy předkládají důkazy je naopak hromada. Stačí se podívat do trendů na YT. Jediná věc, co je toxická tak je slepá mainstreamová základna hráčů. Tato základna nechápe rozdíl mezi dobrou a špatnou hrou už ze své podstaty a ráda prohlašuje, že si oba typy her dokáže užít, což potvrzuje označení mainstream. •⎳•

F4JJ1911

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

už jsem narazil na jedno NPC a jmenuje se Rose, je to sice robot ale normálně mluví a zadává questy. Zdá se mi že byl i ve 4 v tom jednom vaultu, kde se nakazíte tou molerat nemocí. Jinak roboti fungují ve hře i jako obchodníci. Na hře se mi líbí že je na začátku spousta věcí zamčených a musíte hledat návody nebo recepty ve světě, aby se vám zpřístupnil crafting. Jo a když rozeberete zbraň tak získáte nějakou modifikaci do ní, jinak se získat asi nedejí. A svůj camp lze přenášet i s vybudovanýma budovama a všema svýma věcma, takže tohle je opravdu zásadní plus oproti 4. Z toho survivalu mi tam chybí akorát únava, takže člověk nemá tendenci chodit spát vůbec. To je tak asi vše co mě napadá. Přeji skvělé hraní.

Reklama
Reklama