Hry postrádají dramatičnost, jsou pouze násilné
Rayman Origins Novinka Hry postrádají dramatičnost, jsou pouze násilné

Hry postrádají dramatičnost, jsou pouze násilné

Michal Burian

Michal Burian

14

Michel Ancel, tvůrce Rayman a Beyond Good & Evil série si na E3 v Los Angeles postěžoval. Hry jsou podle něj pouze násilné, postrádají dramatické chvíle.

Reklama

FPS žánr v posledních letech dominuje výstavě E3. Tento rok jsme se mohli pokochat kousky, jako je Far Cry 3, RAGE, Call of Duty: Modern Warfare 3, Battlefield 3 či Brothers In Arms: Furious 4. Některé hry jsou opravdu brutální, na což se britský Eurogamer zeptal Michela Ancela z Ubisoftu, který stojí za vývojem sérii jako je Rayman či Beyond Good & Evil.

"Tyhle hry se mi nelíbí. Násilí není problém. Problém je, když to neudělají tak jak mají. Když se podíváte například na film Zachraňte vojína Ryana nebo na filmy Spielberga, zjistíte, že jsou násilné, ale jsou také dramatické a dobře vyprávěné."

"Násilí mi nevadí, vadí mi, když je to jen násilí."

"To co nejvíc nenávidím je, když vidíte lidi dělat špatné věci a hráč pak může říci, v pořídku mám právo je zabít příšerným způsobem. Pokud zabijete nacisty stejnými metody, jako zabíjeli nacisté, pak jste také nacisti, ne?"

"Je to zkrátka divé. Nedovedu si představit, že by Jade měla zbraň, je to přece novinářka, ta má místo zbraně foťák."

"Líbí se mi, jakým způsobem je filmový průmysl schopen vyprávět, mluvit o násilí, o sexu, zkrátka o všem. Myslím, že se od nich máme hodně co učit," dodal Ancel.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama