Vedoucí studia Valve, Gabe Newell, konečně odpověděl na dlouhotrvající nátlak Half-Life fanoušků.
Gabe v nedávném rozhovoru pro Penny-Arcade řekl, že si je zcela vědom, nakolik studio otravuje fanoušky mlčením.
„Je pro nás nesmírně frustrující, že je musíme stavět do takové situace. Snažíme se pracovat, jak nejrychleji to jde a vybírat věci, které budou mít pro zákazníky největší hodnotu,“ řekl Gabe.
„Už je to dávno, co jsme měli tolik skvělých her v jednom časovém úseku. Counter Strike, Half-Life, Left 4 Dead. Chceme si ale také být jisti, že se tyto hry, příběhy a postavy budou pohybovat dopředu a vyvíjet.“
Hlavní důvod, proč jsme za poslední dlouhou dobu neslyšeli nic o veleočekávaných titulech je ten, že studio nechce zvednout natěšenost fanoušků do nebeských výšin a poté je opět zklamat, když se něco nepovede či odloží. Podobně na tom byl např. i Half-Life 2.
„Prostě pracujeme a říkáme si, že ty hry ještě trochu dopečeme, než je fanouškům odhalíme,“ dodal Gabe.
Aby z toho nakonec nebyly škvarky hochu.