Zpět na článek

Diskuze: Hry roku 2016 komunity Zing.cz

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

dinss
dinss
Level 1 Level 1
31. 12. 2017 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je strašně vtipný se podívat rok zpátky a kouknout se co vyhrálo minulý rok. Bf1 nebo Uncharted...

skylines
skylines
Level 0 Level 0
2. 2. 2017 01:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když už se tu rozebírá zaklínač tak je zvláštní že jsem měl daleko více bugů ve steam verzi než v GOG. A co se boje týče tak jsem si proti silným oponentům připadal jak v Dark Souls čekat až se spustí animace útoku, uskočit, seknout, čekat, uskočit, seknout a pořád dokola dokud neumřel. Ale boj je hodně dobře udělaný - stačí ho jen kombinovat a né hloupě sekat jak v GoW. Sice to stačí ale je to nuda stejně jako třeba u FPS pořád jen střílet. Jsou tu osmičky hodnocené desítkou ale tohle hodnocení je zasloužené. Ale DLC o víně a krvi má velmi nedotažený potenciál. Úžasné prostředí plné detailů které ale zaniknou nebo zůstanou neobjeveny protože vás tam příběh nezavede a po desítkách hodin v základní hře už nemáte náladu na exploring. Klidně to mohli udělat standalone s širším příběhem protože ta mapa je pro tohle málo až příliš dotažená a velká. A může se vám nelíbit tohle nebo támhle to ale popravdě není žádný ekvivalent s kterým by šlo srovnávat skoro v žádném ohledu. RPG fandové jen zapláčou nad tím že je to víc casual aby to chytlo i Lojzu od vedle ale proto je tu vyšší obtížnost. Mě mrzí to že nebylo nikdy nijak postihnuté okrádání civilistů.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
2. 2. 2017 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Carljack

Závažný problémy v gameplay nejsou jen bugy. Například combat systém ala kotoul fight z dvojky (který slibovali že ve trojce nebude ) je strašnej, Stereotypní lovy a vedlejší úkoly s opakující se náplní - běž za stopama a smradem na konci tě čeká další kotoul fight, nebýt ty trochy obstojný omáčky okolo tak je ani neplním. Potom spousta nelogičností a chyb v příběhu/lore včela se stupidním útěkem čarodějů z Novigradu, Nemastný neslaný klišé hl. příběh, kde za zmínku opravdu stojí jen Baron, zmrvená alchymie kdy si můžu pít lektvary během boje. Přitom právě příprava na boj byla v Z2 skvělá. Pak modely postav (Letho atd. . ) ze Z2 použili i v Z3 jen v horší kvalitě. Pak tu máme nefungující RPG systém a exp, strom dovedností kdy tě hra nijak nenutí jít jiný strom než šermíř (který je vlastně nej) přitom pár monster si přímo říkalo o imunitu proti sečným zbraním atd. atd. atd...

Z3 má spoustu problémů a chyb který by se jiný hře nemilosrdně vyčítaly ale tady se omlouvaj. Ne, Z3 opravdu není tak dokonalá hra. Je jen celkem dobrá hra.

Tímhle moje debata na téma Z3 končí, protože vím jak se zvrhne. Už jsem tu jednou psal svůj názor a neobešlo se to bez urážek na mou osobu. Co se týká zaklínače, tak jsme mnohem větší fanatici než poláci

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
2. 2. 2017 00:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @AsuraCzech

Ehm, hráli jsme tu samou hru Zaklínač 3? 😂 Mi přijde, že jsem asi měl trochu jinou verzi. OK, bugů tam bylo slušně, ale sakra, fakt bych si přál, aby jsi napsal alespoň jednu hru s takto propracovaným světem, který je neskutečně otevřený, volný, plný možností, spousty lidí se kterými diskutuješ, kupců, miniher, převodu peněz, různých nepřátel po celé mapě, miniquestů, vedlejších questů, zakázek i honeb z pokladem. Jsem dost dlouho hráčem a myslím, že jsem za svůj život, ačkoli Zaklínače nepovažují za svojí TOPku (ME série, Uncharted trilogie, Mafia! ) neviděl takto propracovaný herní svět, který prostě baví od první vteřiny co ho navštívíš až do posledního momentu. Finále hry je opravdu protahované a vesměs nefunguje vůbec epicky. Rozhodnutích je strašně minimum a nemají až takový vliv a někdo si může stěžovat i na stereotypní hratelnost, ale to se dostaví snad všude, dle této teorie je i život obrovský stereotyp 👍

Fakt nechápu tedy co chtít od velkého příběhového RPG více! Když pominu nejúžasnější herní soundtrack současnosti a půvabnou grafiku... nechápu to, co je tedy tou hrou, která dokázala něco tak velkého! Já takovou ještě nenašel. 😲

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Old Angler

Ani nemluv Mám zaklínače rád ale trojka je pro mě fakt slabá a nebýt to zaklínač tak pochybuji, že by to dostalo takový známky a fanatickou sektu. Pro mě max 7-8 z 10 protože má dost závažných problémů v gameplay a nebýt DLC tak příběh trojky stojí zanic.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2017 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až na RPG roku, souhlasím s výsledky

Martin Mička
Martin Mička
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl to zatraceně dobrý rok na hry. Každopádně jsem rád, že příčky ovládá i expanze na Witchera 3, kterou jsem si sám pochvaloval. Tento rok Mass Effect Andromeda a (snad) Red Dead Redemption 2, co více si přát?

Carljack
Carljack
Level 1 Level 1
1. 2. 2017 05:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě škoda Titanfall 2, ale jinak je vše jak jsem hodnotil. Uncharted 4 jsem ani hrát zatím nemusel abych věděl že je to to nejlepší co v roce 2016 vzniklo a ME: A je jasně nejočekávanějším titulem příštího roku!

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 2. 2017 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže není sjetý jen UK trh Ale je pravda že nebýt DLC pro Zaklínače, BF1 a Dishonored 2 tak ani člověk nemá skoro co jmenovat. No letošek snad bude lepší.

Skully_CZ
Skully_CZ
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímavý výsledky, ale mnohdy kroutím hlavou

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Raiden-CZ

Bohužel máš pravdu s tím prvním komentářem . Důkazem je mi okolí .

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Vojtech1141

Taky jsem na to čuměl , cod nejlepší za poslední tři díly a dopadne takhle 🙇 . Zatímco b1 je přeskinovaná čtyřka .

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Vojtech1141

To je mozne, ale ne tady . Tady byl vitez uz v dobe, kdy jeste ani nevysel

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @M0re11o

Mohu se zeptat, proč je pro všechny nové CoD takové zklamání, když ho všichni odsoudili půl roku předem, ale Battlefield vítali jako dar z nebes, přičemž si hru vysnili kvůli zasazení, takže je potom ani nemohla zklamat? SP-skvělý, MP-podprůměr. BF1-přesnej opak.

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Lazy

MGS V TPP ho spolu s Bloodbornem občas porážel v gameplayi. BB v combat systému, MSG V TPP v záporákovi.

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Raiden-CZ

Souhlasím.

plkCRA
plkCRA
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 20:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

za to se omluvám, ale fakt jsem to nepostul úmyslně 2x

a chyby ve hře říkají, že hratelnost není zrovna excelentní

plkCRA
plkCRA
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Zbrojovak

že nemluvím o realističnosti, ale o autentičnosti o kterou opírali celý marketing a btw, nic o realističnosti ani simulaci jsem nikdy nic neřekl, na to jsou tu hry jako ARMA a její Addony

hodnocení má být kritický.

Ale já beru hry jako umění a když se lidi spokojí s brakem, pak ani nedokáží ocenit skutečný román.

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @FireWolf

Do puzzle lze schovat i logické hry. Příště ji pojmenujeme puzzle/logické hry, ať je to lépe k pochopení. Za chybu díky, to snad ještě opravíme. Má tam být 7, 7 procent.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
31. 1. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

BF1 je v podstatě to stejný jako COD taky recyklace předchozího dílu. Akorát změnily dobu ze současnosti do války která se nikdy nestala.

plkCRA
plkCRA
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @M0re11o

a ten argument je kde?

nic nového od BF4 nedonesli, je to jen reskin a nic nového, taková hra je pak jen průměr a nic jiného. Žádná inovace, ani opravení chyb z minulých dílů, zkrátka nic. Jak já bych byl rád za to, kdyby BF1 byla super hra, ale ani téma nevyužili ani z 10%, jediné co, že tam máš zbraně které v té době mohli existovat, tím to končí, tečka, nic.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 22 Level 22
31. 1. 2017 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Bajco

Nejde o nic víc, než o to, která hra má větší základnu hráčů. Více lidí hrálo BF1 než Dooma, takže tak. Já sám bych dal do těch dvou kategorií (FPS a PC hra) právě Dooma.

Jinak bych teda přejmenoval kategorii puzzle na logické hry. A máte tam chybu, Turing test tam má uvedeno 77% (asi má mít jen 17%) .

Bajčo
Bajčo
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mňa zaujíma, čo oproti Domu a Overwatchu priniesol Battlefield 1.

Doom - návrat rýchlej svižnej akcie, ktorá tu už dlho nebola

Overwatch - Nová originálna FPS multiplayer hra, ktorá bude dlho hrateľnou esportovou hrou.

Battlefield 1 - hra s nevyužitím potenciálom, ktorá oproti poslednému dielu zmenila pár pravidiel a nič nové neprináša do herného sveta.

Lazy
Lazy
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Vojtech1141

Co, kde nemel Zaklinac 3 jiste?

Vojtech1141
Vojtech1141
Level 1 Level 1
31. 1. 2017 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Přesně tak.

Minulý rok to taky Zaklínač 3 neměl moc jisté. Měl stejně much co Bloodborne či MGS V TPP.

Reklama
Reklama