Tvé trollení mě začíná štvát. Přesně k tomuto diskuze slouží, k vyjádření lidí nad hrou. Pak tady jsou cyničtí lidé, kteří ignorují názory druhých.
Mimochodem, Mafie 3 mi přišla jako mírně nadprůměrná, když přihlédnu k tomu, jak spousta lidí, co tu hru nesnáší, si libuje ve hrách od Ubisoftu, EA nebo Activisionu, které jsou stejné jako Mafie 3.
Destiny zohledňuje naprosto stejná argumentace, kterou jsi použil i na Ubigames. Pouze zaplatíš více. 1000 lidí, 1000 chutí, hra má většinou tuny chyb, kvalitu horší než hry před 10 lety.
Na světě jsou spousty věcí, které si můžeš koupit, ale i přesto jsou to stupidní a zbytečné věci.
Ubisoft nikdy nedělal hry na 60 hodin. Vždy to bylo okolo 30-40 hodin s nudným sbíráním collectibles, které stejně zážitek nepřinesou. Prohlídneš si obrázek, dá ti to 1 procento do splnění. Jako achievment uznávám, jako plnohodnotnou herní náplň ne. Podobně jako ve Wolfensteinovi (The New Order, The New Blood i starší) , kde jsou secrety s pár collectibles, kde můžeš najít třeba gramofonovou desku, na jejíž předělání do němčiny si vývojáři dali záležet rozhodně více než jiní na pírku v Assassin's Creed.
Kdo říká, že si to nemůžeš kupovat? Já jen říkám, že je to hloupost, kdybych ti tady rozkazoval, diskuze by ztratila smysl.
Je to jednoduché. Před ještě 5 lety bych se mikrotransakcím v 60 euro hře vysmál. Jenže hráči, aby si řekli, že mají na zbrani jinou barvičku než ostatní, začali ignorovat to, že multimiliardové firmy začínají cpát mikrotransakce i do 60 euro her (v AC Unity za to lidi Ubisoft nesnášeli, teď je za tu stejnou věc Ubisoft glorifikován) , aby si nahrabali třeba jen ždibec peněz navíc.
Vrcholem je pak For Honor, kdy si hráč může přímo koupit mikrotransakce na úplně všechno, co se týká 4v4 módů (cca 1/3 hry) . Argumentace lidí ignorujících mikrotransakce (nechápu tedy jejich obhajování mikrotransakcí) nebo lidí, co mikrotransakce kupují masivně, aby si zvedli ego, pak vypadá následovně: , , Kdo tě nutí, aby sis to kupoval? "
A kdo vás pak nutí, abyste hráli 4v4 matche, když narazíte na někoho, kdo si v mikrotransakcích libuje?
Mikrotransakce jsou tu jen proto, aby hamižní vydavatelé (pochybuji, že EIDOS nebo Ubisoft Montréal tam dají mikrotransakce samovolně) vytřískali na něčem, co dosud bylo zadarmo. Kdyby se toto stalo před 10 lety, lidé by to bojkotovali, jako tehdy bojkotovali Daikatanu, i když ne kvůli mikrotransakcím. Teď si však lidé raději připlatí za zlatou zbraň ve hře za skoro 2000 korun, než aby to ignorovali. Proto jsem proti mikrotransakcím v 60 euro hrách. Ve F2P hrách nebo MP hrách za 10 euro (CS: GO, Rocket League) , tak je mi to poměrně ukradené, protože hra je MP only, stojí pár korun, a tudíž je výdělek z prodeje nižší. Avšak novodobé případy majoritně SP her jako Deus Ex Mankind Divided, Assassin's Creed Syndicate, Unity nebo MP her, kde mikrotransakce ovlivní gameplay jako For Honor, to mi už leze krkem. Oproti tomu jsou pistolky a barvičky v GR: WL pro děti jako beránek...
Jen taková perlička, jsou tu tací, co vyčítají lidem, kterým se nelíbí zasazení, kteří řeknou, že to bude repetetivní Ubisoft hra, ale ti tací následně ignorují lidi, kteří píší, jaká ta hra bude skvělá, zatímco ty, co na to hledí pesimisticky (v případě Ubisoftu už realisticky) nazývají jasnovidci a věštci. Já v tom vidím špetku fanboyství (už jsme u toho zase) nebo ve valném počtu případů afekt.
Nikdo neždímá z 60 euro her tolik za pomoci mikrotransakcí a season passu jako Ubisoft, EA a Activision. Vrcholem tohoto je pak Destiny a DLC.
Hamižné praktiky taky nikdo Ubisoftu nenutil a začal s nimi. Problém je, že hráči konzumenti jsou ovcemi, kteří kupují ty nejhorší hry od Ubisoftu, a tudíž poté Ubisoft dělá všechny hry podle té nejúspěšnější (momentálně je to bohužel The Division a ještě horší GR: Wildlands) .
Jak to zapadá do mainstreamu, ten pravý um se ztrácí. Něco jako v umění. V post-moderně někdo kápne 3x barvu na obraz a nazývá se to uměním, ale zabíjí to naopak dobré umělce či umělce ze starších dob.
Právě, něco podobného jako v prvních dílech CoD, to bych bral. Pár misí za Sověty, Američany, Brity, (možná Kanaďany, Australany a Novozélanďany, Poláky, rád bych si zahrál atentát na Heydricha za Čechoslováky) a Němce.
Nechápu, proč jsme dosud neměli možnost hrát příběhové mise/celou kampaň za Japonce. Ti ve válce nedělali o nic horší věci než Sověti.
Škoda. Ohledně tohole mají největší koule Machine Games, kteří udělali parádního Wolfensteina The New Order.
I když, Treyarch nám taky v BO2 nabídl možnost hrát za Menendeze a vidět všechno jeho očima, proto považuji kampaň BO2 jako nejlepší ze všech CoD. Dotahuje to IW kampaň, kterou posléze následuje Modern Warfare kampaň.
Mimochodem, proč tam nepřidají Asiaty? Kolik ve WW1 bojovalo Japonců, ale DICE jsou natolik líní, aby to pro konzumenta s IQ 90 vytvořili? Skoro milion jich ve WW1 bojovalo.
Už vidím ty fantasy prvky, aby "upravili gameplay potřebám hráče".
Massive neumí dělat hry a už vůbec ne multiplayer. Ať je raději zaměstnávají v dolaďování detailů her, to jim jde. Dobré SP hry a už vůbec dobré a fungující MP hry? To přenechte jiným...