Robert Bowling, tvůrčí stratég v Infinity Ward, komentoval své vyjádření ohledně enginu v dalším Call of Duty.
Včera jsme vás informovali, že Bowling na svém Twitteru uvedl, že přechod na nový engine by byl kontraproduktivní. Sám přiznal, že vývoj enginu je náročný a zabere dlouhé roky, než odstraní veškeré chybičky.
Všichni si toto prohlášení ihned začali spojovat s dalším Call of Duty, na němž by v Infinity Ward měli v současné době pracovat.
Bowling však svůj názor nepřiřazoval k žádné hře, jak sám britskému serveru CVG vysvětlil:
"Mluvil jsem hypoteticky. Řekl jsem, že nasazení nového enginu by bylo kontraproduktivní. Stále si to myslím, ale nepřiřazoval jsem to k žádnému konkrétnímu projektu."
"Infinity Ward ve své historii nikdy nepřipravovalo zbrusu nový engine pro Call of Duty díl. Vždy jsme vylepšili a inovovali ten, co jsme použili u předešlého dílu," vysvětlil vývojář.
Závěrem rozhovoru Bowling zopakoval, že "skvělý Infinity Ward tým pracuje na velkém projektu" a zároveň si rýpl do švédského studia DICE. Podle něj totiž každé studio používá pouze inovovanou verzi svého předešlého enginu, což platí podle něj také u Frostbite 2 enginu, jenž pohání skvěle vypadající Battlefield 3.