Namísto různých trailerů a videí nám tentokrát BioWare nabízí podrobný článek o tvorbě herních map.
O všechny informace se postaral vedoucí systémový designer Damion Shubert. Obecně prý platí, že tvořit mapy pro MMO hru je neuvěřitelně snadné, podle Shuberta je však vytvoření úplné, přesné a hlavně dobře využitelné mapy mnohem těžší, než si vůbec dokážeme představit.
BioWare si však tuto situaci uvědomilo velmi brzo, díky čemuž není potřeba nic dělat dodatečně a tak každá mapa přesně pasuje na danou lokaci. Shubert k tomu dodává, že každá mapa je vlastně vytvořena na základě jednotlivých prvků v každé herní oblasti, ne podle celku.
A jak vůbec probíhá tvorba samotných map? Designer má většinou k dispozici pouze přibližnou mapu celé oblasti, přičemž si vytyčí konkrétní oblast, a následně v různých nástrojích tvoří výhradně to, co je v této oblasti. Ve výsledku se samozřejmě vše složí do jednoho celku a odstraní se všechny chyby a nesrovnalosti, což je zase práce dalších členů týmu.
Toto je však jen pouhý výtah z jinak neuvěřitelně detailního a dlouhého článku, který určitě doporučujeme prostudovat na oficiálním webu hry.