Jak se tvoří mapy v SW: The Old Republic
Star Wars: The Old Republic Novinka Jak se tvoří mapy v SW: The Old Republic

Jak se tvoří mapy v SW: The Old Republic

Martin Cvrček

Martin Cvrček

3

Namísto různých trailerů a videí nám tentokrát BioWare nabízí podrobný článek o tvorbě herních map.

Reklama

O všechny informace se postaral vedoucí systémový designer Damion Shubert. Obecně prý platí, že tvořit mapy pro MMO hru je neuvěřitelně snadné, podle Shuberta je však vytvoření úplné, přesné a hlavně dobře využitelné mapy mnohem těžší, než si vůbec dokážeme představit.

BioWare si však tuto situaci uvědomilo velmi brzo, díky čemuž není potřeba nic dělat dodatečně a tak každá mapa přesně pasuje na danou lokaci. Shubert k tomu dodává, že každá mapa je vlastně vytvořena na základě jednotlivých prvků v každé herní oblasti, ne podle celku.

A jak vůbec probíhá tvorba samotných map? Designer má většinou k dispozici pouze přibližnou mapu celé oblasti, přičemž si vytyčí konkrétní oblast, a následně v různých nástrojích tvoří výhradně to, co je v této oblasti. Ve výsledku se samozřejmě vše složí do jednoho celku a odstraní se všechny chyby a nesrovnalosti, což je zase práce dalších členů týmu.

Toto je však jen pouhý výtah z jinak neuvěřitelně detailního a dlouhého článku, který určitě doporučujeme prostudovat na oficiálním webu hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama