Zpět na článek

Diskuze: Jak se tvořily vizuální efekty do hry Returnal

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 27 Level 27
17. 9. 2021 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jenda z nejlepších her co hraji a co jsme hrál a teď když si v klidu jako divák vychutnávám vzhled (v zápalu boje se soustředím na co nejpreciznější postup): je nádherný.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle mě fakt bavilo,má první zkušenost s rogue žánrem ,dost mě láká hades ,ale tam se bojim ,že už to bude větší HC a nad mé schopnosti 😂

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
17. 9. 2021 15:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bokas Řekl bych, že Hades je lehčí než Returnal, je tam toho víc, co se přenáší permanentně + nově je tam i nastavení kde po každé smrti postava zesílí, aby to prošel opravdu každý.

bokas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Aha ,tak to jsem nevěděl ,dekuju za info ,víkend je tedy jasný :) 👍

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak oni používají UE4. Teď už chápu, proč má Returnal takové problémy s rozlišením, aby udrželi 60fps :( Kdysi používali svůj vlastní engine a hry jim jely bez problému. Inu časy se mění...

Reklama
Reklama