Jaké změny a novinky nás čekají v Dishonored 2?
Dishonored 2 Novinka Jaké změny a novinky nás čekají v Dishonored 2?

Jaké změny a novinky nás čekají v Dishonored 2?

Jan Kalný

Jan Kalný

7

Novinek rozhodně nebude málo, v jádře to ale bude stále starý dobrý Dishonored.

Reklama

S novinkami ohledně Dishonored 2 se doslova začíná trhat pytel. Pokud jste to totiž ještě nezaznamenali, Game Informer si pro sebe urval exkluzivitu a v následujících dnech plánuje odhalovat několik zajímavostí ohledně samotné hry.

Už jsme se mohli dozvědět, že hra vyjde 11. listopadu nebo kdo bude dabovat hlavní postavy. Teď se dostávají na řadu pro mnohé z vás ty podstatnější věci, a to samotná hratelnost. Na úvod je snad dobré nejdřív říct, že podle všeho je hra ve svém jádře jako první díl. Stále budete moci hru projít bez jediného zabití nebo budete moci rozpoutat totální chaos. Jen to má být všechno prostě vylepšené.

V prvé řadě má Dishonored 2 údajně běžet na silně modifikované verzi enginu idTech 5, ze kterého zůstalo asi jen 25 procent a který v Arkane Studios pojmenovali The Void Engine. Co se týče grafiky jako takové, tak styl by měl zůstat stejný, jen se jedná o hezčí a detailnější hru, než jakou byl první díl.A teď k tomu důležitému. Pokud jste hru sledovali, určitě víte, že se Dishonored 2 odehrává v Karnace, která si podle všeho bere inspiraci ze středozemních států. Nebude to ale jediná lokace, kterou ve hře navštívíme. V úvodu i na konci hry bychom se měli znovu podívat do Dunwallu. Tohle všechno se samozřejmě odehrává 15 let po událostech prvního dílu. V tomhle mezičase Corvo trénoval Emily, aby dokázala být stejně schopná jako on. Na úplném úvodu hry budeme hrát za Emily, přičemž po chvilce dostanete možnost hrát buď za Corva, nebo za Emily s cílem vrátit jí na trůn. To mimochodem znamená, že kooperace se skutečně nedočkáme, jak už jsme mohli vědět od E3.

Tvůrci údajně vzali všechno dobré z prvního dílu a prostě to vylepšili. Dostaneme do rukou více vertikality v levelech, více otevřených neutrálních městských lokací, přičemž schopnosti se tentokrát budou odemykat skrz strom dovedností. Dočkat bychom se také měli řady nesmrtících možností jako je možnost někoho použít jako lidský štít nebo budeme moci hodit omráčeného strážného do postele a zbavit se tak možnosti prozrazení, stejně tak můžeme kohokoliv omráčit ze vzduchu, takže se už pády na nepřátele neomezují jen na zabíjení. Dočkat bychom se také měli několika nastavení obtížnosti s různými posuvníky, takže si každý najde svůj zlatý střed.

Mezi největší otázky samozřejmě patří schopnosti. Corvo bude mít stále ty samé z prvního dílu, ale budou trochu vylepšené a rozšířené. Například čas tentokrát nebudeme moci jenom zastavovat, ale i posunovat dopředu. Pokud jde o schopnosti, kterými disponuje Emily, tak pár z nich už jsme mohli vidět v traileru. Kromě zastavení času se jedná o Far Reach (to je taková ta ruka, která jako by vypadla z Prototypu), fungující jako Blink z prvního dílu; Mesmerize, díky které můžete dočasně omráčit několik strážných; Shadow Walk, která vás nechá se převtělit do stínu a můžete prolézt malými škvírami; pomocí schopnosti Doppelganger můžete naopak vytvořit vaší dvojnici, která bude utíkat když jí stráže uvidí a tohle krásně funguje s obzvlášť zajímavou schopností Domino. Ta vám dovolí „spojit" až čtyři strážné lidi a jakkoliv je ovlivněn jeden, tak stejným způsobem budou ovlivněni i ostatní. Někoho strčíte? Totéž se přenese na toho druhého. Někoho podříznete jako prase? Ostatní se také svalí na zem.

Samozřejmě to není všechno a mezi dalšími drobky je například možnost strážné v boji chytit, zároveň jsme se také dozvěděli, že loď bude fungovat jako vaše základna. Do hry se také vrací možnost koukat skrze zdi pomocí schopnosti, bude mít možnost rychlého ukládání i nahrávání na všech platformách a vývojáři se snažili celý systém chaosu a morálky celkově zlepšit. Kromě toho bychom se měli dočkat i vylepšené umělé inteligence, která je nyní schopná vás sledovat i na střechy (pokud tam vede legitimní cesta). Sídlo, které jsme mohli vidět v traileru je skutečně hratelný level a budete se moci dostat do několika skrytých místností díky hýbajícím se zdem.

Na závěr se ještě můžete podívat na podcast redaktorů z Game Informeru, kteří měli možnost hru vidět v akci. Tam se vlastně dozvíte všechno co je napsané výše, včetně pár opravdových drobků. Debata o Dishonored 2 začíná v 6:30. Další informace se budeme pravidelně dozvídat několik dalších dní.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama