Propracovanější grafika, lepší efekty, rozsáhlejší kariéra, věrohodnější fyzika a další zajímavosti.
Loňské motocyklové závody s oficiální licencí MotoGP se italskému studiu Milestone povedly. Dokázaly zaujmout s dvojicí kariér a kvartetem šampionátu, split-screenem a online kooperací, perfektní optimalizací nebo obrovským výběrem jezdců (recenze). Letos budou chtít v Miláně na úspěch MotoGP 17 navázat s novým dílem. Ten se o pozornost přihlásí 7. června na PC, PlayStationu 4 a Xboxu One. Krátce na to si budou moci MotoGP 18 vychutnat i majitelé Nintenda Switch. Jakými novinkami se pochlubí?
Největší změnou je jiný engine. Starší díly MotoGP byly poháněny interní technologií Milestone. U MotoGP 18 bude využit osvědčený a hodně oblíbený Unreal Engine 4, stejně jako u titulu Gravel. Díky němu budou moci vývojáři vytvořit lepší grafiku, propracovanější fyziku a chytřejší umělou inteligenci. Doufejme, že tomu tak skutečně bude, u již zmíněného Gravel se grafika nepřiblížila dnešním standardům.
Hlavní designér Matteo Pezzotti tvrdí, že MotoGP 18 je restart jejich vlajkové lodi. Cílem je nabídnout všem fanouškům největší a nejlepší zážitek z královny jednostopých šampionátů. „Přechod na Unreal Engine je krokem kupředu v oblasti technologických inovací. Umožní nám neuvěřitelným způsobem vylepšit vizuální kvalitu s realistickými a impozantními světelnými efekty a zcela přepracovat fyziku, která sníží propast mezi fikcí a skutečností. Zároveň bude naše hra přístupná příležitostným hráčům díky pomocníkům a výukovým programům. Další technologické vlastnosti odhalíme později.“
Jak už to tak bývá, MotoGP 18 zahrne sezónu 2018 se všemi jezdci a kategorie MotoGP, Moto2, Moto3 a Red Bull MotoGP Rookies Cup. Těšit se můžete na 19 oficiálních tratí, včetně nového okruhu Buriram v Thajsku. Chybět nebude ani brněnský okruh a společně s ním čeští jezdci. Díky těmto kategoriím bude kariéra vytvořena ve stylu, že budete vstoupat po žebříčku. Nejprve budete závodit v Red Bull MotoGP Rookies Cupu, abyste se postupně dostali do MotoGP.
Jezdci, tratě a motorky mají být věrně vytvořeny za použití skenů, který do hry přenese všechny detaily, včetně skutečných tváří jezdců. Tratě měly být skenovány drony. Součástí budou nové cut-scény, Spectator mód pro sledování závodů a zcela nové interaktivní výukové programy. V neposlední řadě si na seznam můžete připsat nový systém pro poškození a pozor si budete muset dávat na opotřebení pneumatiky a nejspíš i na to, abyste je dobře zahřáli, uvedli do provozní teploty.
Z oznamovacího traileru se toho moc nedozvíme, mnohem lepší jsou první screenshoty. Ty prezentují MotoGP 18 hlavně za deště. Voda stříká od kol a podle Milestone bude mít povrch asfaltu vliv na motocykly. Za deště by tak nemělo být jednoduché silný jednostopý stroj uřídit.