K týmu stojícím za Tomb Raider se připojily dvě významné posily
Novinka K týmu stojícím za Tomb Raider se připojily dvě významné posily

K týmu stojícím za Tomb Raider se připojily dvě významné posily

Michal Burian

Michal Burian

1

První pracoval jako producent na Hitman sérii, zatímco druhý byl designér The Last of Us.

Reklama

Studio Crystal Dynamics, tvůrci série Tomb Raider aktuálně pracují na Rise of the Tomb Raider, přivítalo v týmu dva velmi zkušené vývojáře. Tore Blystad je veterán série Hitman, který deset let byl zaměstnáván v dánském IO Interactive. Naposledy se podílel na Hitman: Absolution z roku 2012 jako umělecký šéf a pravděpodobně měl prsty i v novém dosud nepředstaveném novém díle.

Sice se musel přestěhovat z Dánska do Kalifornie, ale stále ho zaměstnává japonská vydavatelská společnost Square Enix, která vlastní jak IO Interactive, tak Crystal Dynamics. Ještě předtím pracoval Blystad ve Funcomu na Age of Conan a The Secret World.

Druhou posilou Crystal Dynamics je art director Nate Wells. Jeho jméno můžete vidět v titulcích The Last of Us od Naughty Dog. To není ale žádné překvapení, Wells svůj záměr oznámil již v prosinci 2014. V minulosti ho můžete znát díky System Shock 2 a Thief: The Dark Project. Rovněž byl kreativním ředitel na původním BioShocku v Irrational Games a právě on by měl stát za prvním konceptem Big Daddyho.

Crystal Dynamics zatím neupřesnili, na čem Blystad a Wells budou pracovat. Lze ale předpokládat, že Rise of the Tomb Raider, který vyjde na konci letošního roku pro Xbox One a Xbox 360, to nebude. Místo toho se spíše zapojí do vývoje nové značky, která potichu v Kalifornii vzniká.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama