Dočkáte se mnohem otevřenějšího bojiště než v případě předešlého dílu.
Battlefield 3 dorazil na trh s průměrnou singleplayerovou kampaní, které byla mnohdy vyčítána přílišná linearita. Nadcházející Battlefield 4 na tom má být lépe. V DICE se prý poučili z chyb a vytvořili mnohem napínavější a otevřenější zážitek pro jednoho hráče.
Řekl to sám kreativní ředitel Lars Gustavsson serveru CVG s tím, že je pro ně singleplayer důležitou součástí Battlefieldu, nejde pouze o bonusovou část k jinak multiplayerové hře.
“Až budoucnost ukáže, jakou práci jsme odvedli. Na singleplayeru jsme pracovali dlouho, protože jsme chtěli a především jsme se hodně naučili z předešlých dílů. Máme skvělý příběh, který budeme hráčům vyprávět.“
“Hodně jsme se toho naučili, třeba funkce Levolution v multiplayeru pocházejí z kampaně pro jednoho hráče. Experimentovali jsme s tím a řekli jsme si, že nějaké drama by měli hráči zažít i v multiplayeru.“
Kampaň v Battlefieldu 4 tak bude méně lineární a především otevřenější. Měli byste tak mít možnost se rozhodovat jak budete postupovat a jakou cestou napadnete nepřítele. Tohle si podle jeho slov vyžádali sami hráči.