Keiichiro Toyama, tvůrce Silent Hillu, v centru pozornosti
Novinka Keiichiro Toyama, tvůrce Silent Hillu, v centru pozornosti

Keiichiro Toyama, tvůrce Silent Hillu, v centru pozornosti

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Generální ředitel studia Bokeh Game promluvil o nové hře.

Reklama

Keiichiro Toyama je pro většinu hráčů známý jako režisér her jako je Silent Hill, Siren nebo tvůrce série Gravity Rush. Koncem loňského roku odešel od společnosti Sony a založil s Kazunobou Satem (designérem postav u Siren a Siren 2 nebo producent The Last Guardian) a Junyou Okurou (designérem her Siren, Siren 2, Siren: New Translation, Gravity Rush, Gravity Rush Remastered a Gravity Rush 2) studio Bokeh Game Studio.

Nyní Keiichiro Toyama uveřejnil speciální devět minut dlouhé video "Focus, ve kterém se představil v roli generálního ředitele a kreativního režiséra studia Bokeh Game a samozřejmě také lehce promluvil o jejich první hře a ukázal i několik znepokojivých konceptů.

Video, které najdete úplně dole v novince, začal Toyama tím, že promluvil o své vášni k hraní her a jak moc jej to bavilo. Vývoj her ale nikdy nepovažoval za plnohodnotnou životní kariéru dokud se nestaly běžnějšími 3D hry. Pak teprve šel na uměleckou školu. Potom vysvětlil, že mu studio Bokeh Game umožňuje pokračovat v tvorbě her ve vlastním stylu. Zmínil také to, že: "Usiluji o to, aby vznikly IP, které si jejich fanoušci užijí i deset nebo dvacet let po jejich vydání."

Usiluji o to, aby vznikly IP, které si jejich fanoušci užijí i deset nebo dvacet let po jejich vydání.

Toyama ve videu níže prozradil, že měl pro svou první hru stanovených několik směrů vývoje. Ten, který nakonec zvolil, je docela temný. Tím pádem se i značně odlišuje od jeho novějších titulů.

"Je to, jako bych se vrátil ke svým kořenům, například k hororu. Moje nápady se začaly ubírat tímto směrem. To znamená, můj první titul. Ačkoli, spíše než něco hluboce zakořeněného v hororu, chci se u hry držet na zábavné notě. Chci zde udržet hororové prvky, ale chci, aby se hráč při hraní hry cítil spíše nadšeně."

Toyama pokračuje: "Vzhled hororu, který mám na mysli, je úplné převrácení každodenního života. Takže spíš než ukazovat strašidelné věci, mělo by to zpochybňovat naši pozici člověka, přimět nás pochybovat o skutečnosti, že žijeme v klidu. Mám rád, když se mi povede přenést tento typ myšlenek do svých konceptů. Chtěl bych, aby to bylo téma mé další hry."

Jako možnou inspiraci uvádí Toyama komiksy, které bere jako formu zábavy a rád je čte. V poslední době zaznamenal vzrůstající trend typu "hra smrti"a že mají tato díla tendenci přidávat do poněkud brutálních světů i zábavu. Právě takové komiksy jej baví a čte je častěji než jiné.

"Přirozeně jsem si pak zvolil tento přístup. Když máte obyčejné lidi zahnané do iracionálních situací. Jsou emotivně na hraně a jednají akčně nebo dramaticky. To mne ovlivnilo a myslím si, že se to projeví i v mé další hře."

Když máte obyčejné lidi zahnané do iracionálních situací. Jsou emotivně na hraně a jednají akčně nebo dramaticky.

Jednou z hlavních vlastností Toyamových her je podle něj prostředí, ve kterém městě nebo ve které vesnici vyrůstáme a jak nás formuje, jak se do těchto mít lidé dostali a také jaký je stav jejich emocí. Takto přistupuje Toyama i ke hrám. Tentokrát se nechal inspiroval určitými místy, procházel mapy a zkoušel různé metody, jak vybudovat zápletku a zvolit vhodné nastavení příběhu.

"Jedním ze spouštěčů byla cesta, kterou jsem absolvoval soukromě. Se svou rodinou jsme šli takové město v Asii navštívit. Tato dynamika je vlastní většině asijských měst a udržuje tak exotický nádech, smíchaný s pocitem modernosti. Začal jsem si představovat prostředí, které by ten pocit evoluce a energie lidí udrželo. Považoval jsem to za dobré téma, které bych měl zahrnout do své hry."

Celé video můžete shlédnou níže, případně můžete navštívit oficiální Twitter účet a Facebook studia Bokeh Game.

Zdroj: Bokeh Game Studio, YouTube a Twitter

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama