Pohybové ovládání pro Xbox 360 - Kinect - prošlo v průběhu vývoje několika změnami. Kudo Tsunoda se snaží tyto úpravy obhájit.
Kinect byl poprvé představen na E3 2009 a od té doby prošel několika změnami. Jednou z hlavních bylo odstranění vnitřního procesoru, což zapříčinilo, že se Kinect musí spoléhat na výpočetní výkon Xboxu 360. Kudo Tsunoda však v rozhovoru s CVG prozradil, že tak neučinili pouze z důvodu snížení výrobních nákladů. Podle jeho slov Kinect vnitřní procesor zkrátka nepotřebuje a sežere méně než jedno procento celkového výkonu konzole. Dříve se přitom udávalo 10-15% výkonu.
Tsunoda také přiznal, že byl snížen počet bodů těla, které Kinect dokáže snímat. Krok ovšem znovu obhajoval: „To je v průmyslu naprosto běžné. Chceme, aby naše zařízení pracovalo, co nejefektivněji.“ Přesto má volba kamerky s nižších rozlišením svou obět, jíž je absence znakové řeči. Nová kamerka totiž nedokáže snímat prsty.
Kinect se v Evropě začne prodávat již 10. listopadu tohoto roku.