Kinect nepotřebuje vnitřní procesor, říká Microsoft
Xbox 360 Novinka Kinect nepotřebuje vnitřní procesor, říká Microsoft

Kinect nepotřebuje vnitřní procesor, říká Microsoft

Jan Bičan

Jan Bičan

10

Pohybové ovládání pro Xbox 360 - Kinect - prošlo v průběhu vývoje několika změnami. Kudo Tsunoda se snaží tyto úpravy obhájit.

Reklama

Kinect byl poprvé představen na E3 2009 a od té doby prošel několika změnami. Jednou z hlavních bylo odstranění vnitřního procesoru, což zapříčinilo, že se Kinect musí spoléhat na výpočetní výkon Xboxu 360. Kudo Tsunoda však v rozhovoru s CVG prozradil, že tak neučinili pouze z důvodu snížení výrobních nákladů. Podle jeho slov Kinect vnitřní procesor zkrátka nepotřebuje a sežere méně než jedno procento celkového výkonu konzole. Dříve se přitom udávalo 10-15% výkonu.

Tsunoda také přiznal, že byl snížen počet bodů těla, které Kinect dokáže snímat. Krok ovšem znovu obhajoval: „To je v průmyslu naprosto běžné. Chceme, aby naše zařízení pracovalo, co nejefektivněji.“ Přesto má volba kamerky s nižších rozlišením svou obět, jíž je absence znakové řeči. Nová kamerka totiž nedokáže snímat prsty.

Kinect se v Evropě začne prodávat již 10. listopadu tohoto roku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama