České RPG zastínilo free-to-play projekty i pokračování strategické legendy.
Každý měsíc stabilně vychází stovky her různých kvalit a také zásadnosti pro trh. Jen párkrát do roka však vyjde titul, který nadchne nemalou část herní komunity ještě před svým oficiálním vydáním. Kingdom Come: Deliverance 2 se to ale povedlo. Hra ještě není venku, a už v rámci celosvětových prodejních žebříčků patří minimálně na Steamu mezi nejprodávanější tituly současnosti, a na dalších platformách na tom není o poznání hůře. Český projekt zastínil třeba i bezplatnou FPS Counter-Strike 2 nebo též strategii Sid Meier’s Civilization VII.
Kingdom Come: Deliverance 2 je jakožto celek aktuálně v záři reflektorů, a s ním i jeho tvůrci. Jeden z vývojářů Warhorse Studios Viktor Bocan kupříkladu zavítal do publicistického pořadu Spotlight, kde se řádně rozmluvil o svém díle a mimo jiné též prezentoval, že palné zbraně ve hře nejsou ani tak k užitku, jako spíše pro efekt, protože v dané éře s nimi též reálně nešlo provést žádný velký zázrak. Celek dle něj stojí na detailech, Kutná Hora má být fakticky tím nejdetailnějším středověkým městem, jaké kdy ve videohrách vzniklo.
Sám Bocan měl možnost KCD2 hrát více než tisíckrát, avšak pouze jednou jej reálně dohrál. Celý rozhovor pak naleznete zde. Kingdom Come: Deliverance 2 vychází už dnes na PC, PlayStation 5 a také Xbox Series X/S. Naši recenzi si můžete přečíst zde.