Čím rychleji hra na vašem počítači běží, tím rychleji vám nepřátelé ubírají zdraví. <strong>Aktualizace: Vyšel oficiální patch</strong>.
Aktualizace: Netrvalo dlouho a studio Little Stone Software, které mělo PC port Vanquish na starost, přispěchalo s oficiálním beta patchem. Ten se zabývá chybou, kterou jsme dnes odpoledne popsali.
Zároveň si patch posvítil na další problémy, které byly hlášeny. Jde například o animace, zvuky a ovládání.
Pokud si chcete patch v betě stáhnout, tak na Steamu ve svých hrách klikněte pravým tlačítkem na Vanquish, vyberte vlastnosti, na kartě hry Betas, zadejte kód “PatchBetaTest” a v nabídce se vám objeví “public_patch”. Poté se vám patch stáhne.
Původní zpráva
Před čtyřmi dny na počítače vyšla sci-fi střílečka Vanquish. Studio Little Stone Software si dalo na portu hry od PlatinumGames z minulé generace konzolí záležet, korespondují s tím názory hráčů na Steamu. Přesto se objevila jedna opravdu zvláštní chyba, která vám může hraní Vanquish na PC dost znepříjemnit.
Pokud máte výkonný počítač, který vám umožní spustit Vanquish s odemčenou frekvencí snímků za sekundu, tak se s touhle chybou setkáte. Je ovlivněna dosaženými fps. Čím rychleji hra běží, tím jsou nepřátelé silnější, respektive vám více ubírají zdraví.
Komunita už pracuje na opravě tohoto problému. Konkrétně modder s přezdívkou Methanhydrat. Zatím stihl vydat alfa verzi patche, který je dočasným řešením. Autor navíc upozorňuje, že s dosaženými snímky za sekundu je spojen také boost, i když ne v takové míře.
Ptáte se, jak je možné, že k této chybě dochází? Port pochází z PS3/Xbox 360, které byly uzamknuty na 30fps. Když na počítači dosahuje hra 60fps, tak je vše zrychlené, včetně vašeho poškození.
Chybu názorně ukazují pohyblivé obrázky níže. V prvním případě je hra uzamčena na 30fps a AR mód se aktivuje po 6-7 sekundách, zatímco při mnohem vyšším framerate (v tomto případě 144fps) je to po pouhé 1-2 sekundách.
S podobnou chybou se mohli setkat hráči Dark Souls 2.