Nepůjde ale o jediné prostředí. Podívejte se na dokument ze zákulisí vývoje.
Fanoušci kooperativních first-person stříleček by si v připravovaném GTFO mohli přijít na své. Švédské nezávislé studio 10 Chambers Collective, které v roce 2015 založilo pár autorů PayDay: The Heist a PayDay 2, chce na jaře přitáhnout hráče do své co-op verze pro čtyři hráče. Ta je dosti hororová a určena pro hardcore hráče.
10 Chambers Collective vede designér Ulf Andersson a společně se svým týmem nás v dnešním dokumentu zve do zákulisí vývoje. Uvidíme nové záběry z GTFO. Tím hlavním jsou ale ukázky staré několik let. Je celkem fascinující koukat na náčrty nepřátel nebo na to, jak se hra postupem zlepšovala. Důraz je kladen i na dialogy, které má na starost Adam Gascoine - podílel se na The Last of Us a DOOM. Slyšet máme zkušené dabéry.
Pokud od GTFO čekáte rychlou a nenáročnou střílečku, budete zklamáni. Tenhle projekt cílí na hardcore hráče, kteří budou muset při hraní využít stealth, strategii a spolupracovat. Abyste přežili, bude navíc nutné správně volil nástroje a instinkty k odhalení nepřátel dříve, než na vás zaútočí.
Osobně se mi líbí inspirace Ridley Scottem, tedy filmy Vetřelec, ale to nebude jediné prostředí. Ulf Andersson toho vymyslel mnohem víc a dle jeho slov se máme nač těšit. Ve své práci měl skloubit temné, hororové prostředí, které nás má při procházení a bojích fascinovat.
Tradiční příběhovou kampaň ve hře nehledejte, příběh se bude rozvíjet prostřednictvím bezplatných aktualizací.
GTFO vyjde na jaře prostřednictvím Steamu. Konzolové verze oznámeny nebyly.