Kooperativní Bloody Palace pro Devil May Cry 3 v akci
Novinka Kooperativní Bloody Palace pro Devil May Cry 3 v akci

Kooperativní Bloody Palace pro Devil May Cry 3 v akci

Ivan Jeziorek

Ivan Jeziorek

Platformy Nintendo Switch Switch

Kromě ukázky třetího přídavku speciální edice se můžete dovědět více z vývoje DMC3.

Reklama

Switch verze Devil May Cry 3 Special Edition obsahuje několik nových přídavků, které předchozí verze postrádají. Kromě možnosti měnit styl boje a měnění zbraní (více na oficiální stránce), přibyl ještě lokální kooperativní režim Bloody Palace.

Producent Capcomu Matt Walker uvedl ve videu uveřejněném na oficiálním Twitter účtu Devil May Cry že: "Bloody Palace nyní nabízí lokální co-op. Takže teď si budou moci zahrát za Danteho a Vergila dva hráči, je to jako kdybyste předtím hráli Devil May Cry 3 Special Edition v doppelganger stylu. Bylo tam skrytý easter egg, kde mohli přidat do hry druhého hráče a v podstatě hrát jako za dva."

Walker pokračoval že toto ale není doppelganger a jde vlastně o hraní za Danteho a Vergila dvou samostatných lidí. Navíc jde pro ovládání postav použít jakoukoli kombinaci ovladačů, jednoho Joy-Conu, double Joy-Cony nebo i kombinaci s Pro Controllery. Režim má být navíc přístupný hned po odehrání úvodní mise. Budete si moci vybrat kooperaci v podobě Bloody Palace a dokonce musíte vybrat různá uložení nastavení pro Danteho a Vergila. Zároveň budou k dispozici různé možnosti přizpůsobení nastavení ovladače pro každého hráče.

Capcom zároveň slíbil, že předvede lokální kooperaci v podobě Bloody Palace během živého přenosu na Twitchi a Youtube. Níže se tedy můžete podívat jak tento co-op režim předvedli Youtubeři DevilNeverCry a Millz (začátek ve 4:50).

Jak již bylo uvedeno do Bloody Palace se dostanete jednoduše přepnutím z režimu Solo na Co-op na obrazovce hlavní nabídky. Budete ale potřebovat dvě místa na uložení, jedno pro soubor dat od Danteho a druhé pro Vergila. Zajímavé je, že pokud budete bojovat s klasickými, jednoduchými nepřáteli, sdílí oba hráči stejnou obrazovku. Při bojích s bossy se ale obrazovka rozdělí.

Kromě samotných Youtuberů byli při streamu přítomni i vývojáři Hideaki Itsuno a Matt Walker, kteří odpovídali na otázky z chatu týkající se vývoje Devil May Cry 3. Nejzajímavější informace neleznete pod záznamem.

Itsuno vzpomíná, že kdyby se Devil May Cry 3 nestal hitem, patrně by celá série skončila. Naštěstí se to nestalo a tak třetí díl prakticky definoval značku Devil May Cry.

Itsuno je dokonce tak velkým fanouškem původního Devil May Cry, že má stále VHS videokazetu s video oznámením hry. Považoval hru za skvělou, protože nabízela hodně svobody a stylu, který se mohl dále vyvíjet. Zároveň si ale myslel, že se nebude prodávat kvůli zaměření na hardcore publikum.

Itsuno byl také požádán aby srovnal vývoj her v Capcomu v polovině 00 let a v současnosti. Prý se toho změnilo hodně, aspoň co se týče procesu vývoje. V době, kdy dělali Devil May Cry 3 fungovaly různé sekce vývoje na různých patrech budovy, ale Itsuno tehdy požádal, aby tyto různé sekce, všechny pracující na DMC3, spolupracovaly. Bylo tak jednodušší poskytovat si vzájemně zpětnou vazbu. DMC3 tak byl úplně prvním titulem společnosti Capcom, který tuto metodu použil. Teď je to V Capcomu běžná praxe.

Oblíbené styly Itsuna a Matta u Danteho jsou Swordmaster a Trickster.

Podle Itsuna existuje důvod, proč si všichni na začátku vybírali styl Trickster. Jde totiž v podstatě o styl boje z Devil May Cry 2. Royalguard je zase víceméně styl přebraný ze Street Fighteru 3. Styl Swordmaster je v podstatě Marvel Vs. Capcom a nakonec je tady Gunslinger, který je vyloženě stylem Danteho.

Itsuno se také díky svým znalostem z vývoje DMC3 dostal k tvorbě bojových a akčních her. Programátoři, kteří tak pracovali na bojových hrách jako Capcom Vs. SNK a Jojo's Bizarre Adventure, spolupracovali s Itsunem a přidali všechny jím vymyšlené hloubkové mechaniky do her jen proto, aby je mohli využít pokročilí/zkušení hráči.

Změna stylu boje

A na otázku, proč je v DMC3 ve srovnání s prvními dvěma hrami více krve a gore efektů Itsuno prozradil, že díky svým zkušenostem s vývojem bojových her pochopil, že každý úspěšný zásah do protivníka musí vyvolat patřičnou reakci a musí vyvolat v hráči "dobrý pocit" a zároveň musí mít pokaždé viditelný vizuální indikátor. Monster Hunter byl vyvinut přibližně ve stejnou dobu a použil stejný nápad. Do tohoto aspektu pak vynaložili hodně úsilí, například ukázali směr, kterým krev stříká. Nakonec musely být efekty z důvodu hodnocení hry částečně zmírněny, ale verze hry s původním množstvím gore efektů ještě někde v kancelářích v Ósace existuje.

Turbo režim pak byl vyvinut kvůli rozdílům mezi NTSC a PAL verzemi hry. Verze PAL nabízela 1,2x vyšší rychlost, takže prostě vzali PAL verzi a vložili ji do NTSC verze a přeměnili ji ve funkci hry. Při tomto vývoji si pohrávali s různými modifikátory rychlosti, ale skončili s rychlostí 1,2x, protože byla prostě perfektní. Hra byla rychlejší, ale stále jste hráli to samé. Nicméně třeba Street Fighter 2 Turbo s tím nemá nic společného. (Street Fighter 2 Turbo byl vytvořen ne kvůli popularitě sped-up verzí, ale proto, že se arkádovým hráčům rychleji přičítaly kredity.)

Někteří zaměstnanci pracující na DMC3 byli skvělí vývojáři, kteří ale nedokázali udělat skutečně populární hru a tak uvažovali o ukončení pracovního poměru. Spousty z nich prý Itsuno přesvědčili, aby zůstali až do ukončení vývoje DMC3 aby si jej pak mohli přidat svůj životopis.

Také padla otázka na možnost soupeření mezi vývojářskými týmy Onimushi a DMC. Ale Itsuno prohlásí, že k tomu vůbec nedoházelo. Ve skutečnosti byl režisér Onimushi 2 Eshiro producentem DmC Devil May Cry.

Devil May Cry 3 Special Edition bude pro Switch vydána prostřednictvím eShopu Nintenda 20. února.

Zdroj: Capcom

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama