Zpět na článek

Diskuze: Krabice s kořistí v Assassin’s Creed: Origins půjdou kupovat za in-game peníze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Marek Tvrdý
Marek Tvrdý
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

DLC existují opravdu déle než 7 let. A to včetně vyskakovacích upozornění. Jenže původní Xbox není u nás moc známý a jeho nabídka DLC už vůbec ne (například placené map packy pro Halo 2 v roce 2005) . PS2 nic jako DLC neměla. S tím přišla až PS3, protože to měl už první Xbox a taky Sega Dreamcast.

Na PC si třeba vzpomínám, že Total Annihilation z roku 1997 vysloveně ve hře upozorňoval, že si lidi mohou stáhnout z oficiálních stránek další jednotky do hry. Ale ty byly zadarmo.

Do té doby mnoho věcí, kterým dneska říkáme DLC, se jmenovaly expansion packs. Například v roce 1991 vyšlo placené rozšíření Speech Accessory Pack na disketách, do hry Wing Commander II, které přidalo pouze dabing. Nebo na disketách šlo koupit přídavné letadla, letiště, atd. do mnoha dílů Microsoft Flight Simulator. Je ale pravdou, že na to hra sama neupozorňovala, protože hráč byl offline a hra se tudíž neměla jak dozvědět, že něco takového existuje.

Dneska už to není na disketách, ale je to prodáváno digitálně a říkáme tomu zkráceně DLC = Downloadable content (česky stahovatelný obsah) . DLC je cokoliv od růžového meče po 100 hodinové dobrodružství odehrávající se na nové mapě plné zcela nových budov a postav. Dneska se někteří lidi snaží význam měnit a zkrátku DLC používá pro různé malé doplňky, kdežto větším přídavkům říkají rozšíření (či v případě třetího Zaklínače distributor použil výraz Datadisk, ač v krabici žádný fyzický disk nebyl) .

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 10. 2017 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

Nevyskakovaly jen proto, že nebyl tak rozšířený internet a tím pádem měli menší počet potenciálních zákazníků. Kdyby to tehdy technicky šlo, bylo by už tehdy.

A mimochodem, o vytrhávání obsahu se mluvilo i tenkrát. Pamatuji si dokonce případy lidí, kteří vyčítali datadiskům, že zajímavé mechanismy záměrně nedali do základní hry, aby se jim líp prodával datadisk. Jen to nemělo takový ohlas, když ještě nebylo tolik internetových diskuzí a fór jako dnes. A vzhledem k tomu, že mikrotransakce není v podstatě nic jiného než mikroDLC, tak se to sem hodí.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 10. 2017 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

Nejsou.

Tohle je DLC, jak ho známe, tedy doplnění hry, které bylo delší dobu dostupné pouze stažením z internetu. Dnes jsou pouze díky Steamu (to je těch tvých 7 let) a dalším klientům viditelnější, ale ve skutečnosti tady existovala souběžně s datadisky 20 let a sama skutečnost, že o nich lidé nevěděli a hry bez nich klidně hráli, jen dokazuje, že až tak důležitá pro hru nebyla a nejsou.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 10. 2017 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

Ne, DLC.

Byl to Cuss Pack pro hru Redneck Rampage, který nepřidával nic víc než vulgárnější jazyk.

První datadisky jsou mnohem starší.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 10. 2017 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

První placené DLC vyšlo v roce 1997.

A já si to právě nekupuji. Nikdy jsem si nekoupil skin ani jinou blbost, dostal jsem je nanejvýš v Definite edicích a podobně, a mé hraní to za těch zmíněných deset let nijak neovlivnilo ani u těch titulů, které to údajně "ničí".

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
19. 10. 2017 10:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Ljuk88

No, tenhle argument slýchám už asi deset let od doby, co se rozjížděla DLC, a stále nic. Kdy tedy k tomu apokalyptickému konci má dojít? Za dalších deset let?

unholyU
unholyU
Level 1 Level 1
19. 10. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

mas pravdu ja bych jim nedal ani kacku ale ted se zeptam jinak je normalni aby ve hre za 60 ecek byly tyto bedny a penize ktere navic na tebe vyskakuji po dobu hrani jako reklama myslim ze je cas rict NE

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
19. 10. 2017 00:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Sutom

Já nemluvil o AC: Origins, herní měna nejsou mikrotransakce. Jak jsem psal, jediná dobrá zpráva dneška.

Mikrotransakce tě nemají srát, jestli ti to nevadí, jedině dobře pro tebe. Ale jsou lidi i jako já, co nás serou, a tím spíš pak nás serou lidi, co nás serou s tím, že nás to srát nemá. Kapiš?

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2017 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Sutom

Přesně.

I ve hře bez mikrotransakcí, když je hodně velká, stejně nenajdu všechny předměty, co tam jsou. Tohle je jen o tom pocitu, že je tu někde něco víc. Prostě se nebudu prohrabávat seznamem nabídek, nebudu vědět, o co "přicházím", a hrát můžu naprosto bez problémů.

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 22:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @OneShot

Proč to má vliv na hru? Fakt jsem doteď nepochopil proč mě mají srát mikrotransakce v singlu, když mi je nikdo nevnucuje a ty předměty najdu normálně ve světě. Neřku-li, že pokud předmět nenajdu, tak je to prostě jedno, protože najdu jinej, kterej má lepší staty, a i kdybych jinej nenašel, na hratelnosti to absolutně nepoznám. Ty staty se skokově snad v žádném případě neliší. Navíc to beztak půjde jako v případě Shadow of War, kdy si herní měnu nacheatuju a koupím co chci (ne že bych to dělal, pro mě to význam nemá) .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 10. 2017 22:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

Vliv na hru to má, a to negativní. Píšu tu proč snad pod každým článkem na tohle téma, takže už se nebudu opakovat, kdyžtak si některý z nich otevři. A ehm, vyprošuju si sousloví jako "obyčejný singl", právě kvůli takovýmto kecům se przní hry jako Star Wars od Amy Hennig a ruší studia jako Visceral.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2017 21:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @JeyJey

Tak u multiplayeru to chápu, když to zvyhodňuje protihráče, ale u obyčejného singlu to nemá vliv na hru.

JeyJey
JeyJey
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 20:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Draper

To je často zmiňovaný nesmysl, který můžete vidět i při volbách. Lidi nevolí protože si myslí, že jejich hlas nic nezmůže, opak je však pravdou. Pokud nás bude dost, pohnout s tím můžeme. Stačí se podívat na jakýkoliv průser, např. s krabicemi v SW: B2 2017, kde už byly slíbeny změny. Prostě se musí chtít a člověk nemá být jen tupá ovce. .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 10. 2017 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @SPID

Než mě nazveš haterem, tak věz, že jsem už do téhle série "investoval" dost možná přes 20 tisíc- všechny díly vyjma jedničky koupené s datem vydání (Origins předobjednáno) + na Uplayi vlastním Animus Pack, abych měl všechny díly s DLC po kupě. Do Rogue včetně jsem všechny díly AC dohrál se 100% synchronizací. Tolik k tomu, jak moc mám tuhle sérii rád.

Ale to s tím Monstrem, to se fakt nedělá. Pod příslušnou diskuzí si ode mě můžeš přečíst proč.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
18. 10. 2017 20:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud je to skutečně tak, jak se tváří ten smějící se člověk ve videu, pak je to asi jediná světlá zpráva dnešního dne, mezi tou vší odporností od EA. Mikrotransakce do velkých her nepatří.

tamres
tamres
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda slov ... ale alespoň se to nesnížilo na úroveň shadow of war

Michal Burian
Michal Burian
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diskuze promazána. Hádky si řešte jinde. Díky za pochopení.

Draper
Draper
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2017 19:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemyslím že by mikrotransakce obhajoval, jen je s nima smířený jako každý normální člověk, prostě jsou a budou a nikdo s tím nepohne, jelikož se najde vždy někdo kdo koupí a podpoří to.

Gleb Khlimancov
Gleb Khlimancov
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 19:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaj tak a máme to tu. Zajímá mě co teď nesedne haterum tady... Když už si nemůžou stěžovat na mikrotranskace... Zase se vrátí k Monstru ? xD

Semuel
Semuel
Level 1 Level 1
18. 10. 2017 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @Corvus

Byl bych opravdu rád kdyby Singl hry neměli tento sellout systém.

*Komentář editován redakcí, odpovídal na komentář, který byl smazán.

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
18. 10. 2017 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro mě osobně to nehrálo, nehraje a nebude hrát nikdy žádnou roli... ať jde o krabice za jakoukoliv měnu nebo odemykání pikačovin za U body na uplay profilu hry. Pokud jsem si za nastřádanou herní měnu cokoliv/kdykoliv odemknul, stejně jsem to v 99% případů nepoužíval, protože buď šlo o skiny/doplňky, které byly tak moc divné, že se do hry prostě nehodily (proč bych měl v Assassinovi běhat v outfitu mumie? ? ? ) nebo o zbraň, kterou jsem používal asi tak 10 minut, načež jsem našel lepší. Ale ani tohle nejsou důvody, proč mě nikdy žádné boxíky a mikrotransakce netankovali. Hlavní důvody jsou dva: 1) ten kdo za tohle utrácí reálnou měnu je mdlého rozumu. 2) Naprosto nechápu hráče, kteří tohle využívají (ať už zdarma nebo za reálné peníze) , protože mě osobně rozhodně baví cokoliv na sebe či zbraně si ve světě vydobít či najít. Zkoumat rozsáhlý open world a každá nová věc je tak zadostiučinění. Ale jít a klikat na bedničky v obchodě z menu hry (v případě Middle-earth) ? Už z principu se mi to do mého herního stylu nehodí, takže jako vždy to budu ignorovat. Nechápu jak kolem toho neustále někdo může dělat takovou kovbojku a ještě k tomu snižovat hře celkové skóre v recenzích.

Ljuk88

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Mozna mas i pravdu, ale nepamatuju, ze by ve starech hrach pri spusteni na me vyskakovali okna o dlc, season pasech apod. Dneska je to vsude. Driv hra, byla hra, vysla komplet, nevytrhaval se z ni nasilne obsah atd.

Dlc budiz, ale tahle diskuze byla hlavne o mikrotransakcich ktery ve hre za 1200 kacek nemaji co delat, ikdyby byli uplne k h. vnu.

Ljuk88

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Nicmene dlc jak je zname ted sou tady tak 7-8 let

Ljuk88

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Nevim jakej argument, a Dlc urcite neexistujou 10 let.

Ale myslim ze za posledni rok, se to hnulo docela dost.

A za me klidne si ty kraviny kupuj, tvoje vec, ale pro me pomalu AAA scena umira

Ljuk88

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odpověď na komentář uživatele @James Faith

Nemyslis nahodou datadisk?

Reklama
Reklama