Jihokorejský vydavatel pracuje na 24 projektech.
Jihokorejská společnost Krafton se podělila o finanční výsledky za první čtvrtletí letošního roku. Dařilo se jí v tržbách i ziscích. Nejvíc pomohl battle royale hit PUBG: Battlegrounds, který meziročně zvýšil tržby o 68 %. Mezi čtvrtletími poskočil o 28 %.
Celkem Krafton utržil od ledna do konce března 539 miliard Jihokorejských wonů, v přepočtu 408 milionů dolarů. Meziročně jde o 3% nárůst. O 11,6 % pak meziročně vzrostl výdělek, dosáhl 202 milionů dolarů, což je skoro polovina tržeb.
K úspěchu PUBG dodává Krafton podrobnosti. Rekord nezaznamenala jen celá společnost, ale právě i jeho vlajková loď. Nejvyšších čísel dosáhl oblíbený titul po šesti letech existence. Růst měla i jeho mobilní verze, konkrétnější ale vydavatel není.
A údaje nesděluje Krafton ani o loňském Callisto Protocol nebo tahové strategii Moonbreaker, která na podzim dorazila do předběžného přístupu. První jmenovaná hra se ale podle odhadů ještě v lednu nezaplatila.
Jihokorejský vydavatel chce do budoucna stále expandovat a mluví o podpoře 24 vyvíjených projektů ve svém ekosystému. Posílit chce také monetizaci PUBG. Na podzim koupil vývojáře kyberpunkového RPG The Ascent, kteří pracují na open-world FPS. V únoru otevřel své první kanadské studio v Montréalu, na které připadl vývoj hry podle jihokorejské knižní fantasy série The Bird That Drinks Tears (Pták, který pije slzy) od spisovatele Leeho Yeongda.