Zpět na článek

Diskuze: Krásná džungle vytvořena v Unreal Engine 4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

bartiik44
bartiik44
Level 1 Level 1
6. 3. 2015 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jurashc: ty možná ano, ale já už bych za to 20k nedal

jinak dnes jsem se dočetl, že nové Fable bude v Unreal Enginu 4

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
4. 3. 2015 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo...

To video z UE3 vypadá taky velice hezky a takový TOMB RAIDER (nebo jiná dobrodružná adventura) by v tom vypadala bezvadně, ale ta ukázka z UE 4 je samozřejmě mnohem dál. Ať Tvoje video nebo video od MEGASCANS, nechci si ani představit to moře - co moře, oceán - práce, až se někdy někdo pustí do velkých her, který budou vypadat takhle krásně. Jenom toho strašáka v podobě možných špatných prodejů, to jim nezávidím...

Schopný a šikovný programátoři mají můj obdiv, jsou to prostě moderní kouzelníci

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
4. 3. 2015 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Karel. Play3

Hmm ve skutečnosti máš pravdu. Existuje ještě lepší grafické zpracování (někde) které v pohodě jede na mainstreamu. Hra to ale není.

Např. tato stará ukázka která stále překonává většinu dnešní her. Tohle je verze UT3. Mám osobně vyzkoušené že to v klidu utáhne Core2duo E8500 oc 4GHz s GTX 460 oc při 1920x1200 kolem 35FPS.

[ odkaz ]

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
4. 3. 2015 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ukázka kousíčku džungle od mládenců z MEGASCANS vypadá skutečně krásně, umělecky a dovedu si představit, že to bude jednou herní standart, ale dneska by si něco takovýho (v domácích podmínkách, v plný kvalitě a zakomponovaný do velký hry) nikdo nezahrál...

Snad jenom snílci na herních webech a potom "blázni" se třema R290X v jednom šasi

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
4. 3. 2015 19:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

moje gtx 770 a i5 4690k rika neco jinyho...ale chapu ze te to hrozne zere 😗

Karel.Play3
Karel.Play3
Level 1 Level 1
4. 3. 2015 19:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ALFAJK NAPSAL...

"Na pc by takova grafika mohla byt uz dnes, jen diky konzolim si pockame pri nejmensjim na PS5"

Áááá, náš lidový vypravěč, neúnavný protikonzolový bojovník a vůdce místních snílků Alfajk opět nezklamal. Nejvíc mě dojímá jak tady den co den brojí proti konzolím, který ho "neskutečně brzdí v rozletu" a ve finále by případnou hru s takovým vizuálem (viz. video od FesakSX) na svým PC rozjel - pokud by nezamrznul v menu - na ultra low nastavení s parádníma 8 snímkama za vteřinu. Jojo, až tenhle snílek vyroste, to si Zing oddychne

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
2. 3. 2015 09:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Engeneer: Zahrát si TES VII s tímto enginem by měla problém i NASA

Engeneer
Engeneer
Level 1 Level 1
2. 3. 2015 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

The Elder Scrolls VII: Valenwood

CmxAfro
CmxAfro
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 21:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

atmosferu to vytvari peknou, ale ta voda je naka divna : /

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
1. 3. 2015 21:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skapo: Takový Crytek by to zvládl. Teď nejspíš ne, protože s penězi jim to moc nevychází ale za pár let, kdo ví.

Machine78
Machine78
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bla, bla to jsou zase kecy

Libor Selecký
Libor Selecký
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 17:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

až na ten vodopád pěkný

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: skylines

Máš pravdu. Podle teoretického výkonu má Tegra x1 512 GFlops vs. XOne 1311. 5 GFlops. Tegra k1 má 326. 4 GFlops. Vím že byl uváděn 1 teraflops u tegry x1 ale podle mě a mnohých se jen jedná o reklamní slide. Není to reálné.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 3. 2015 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Tegra X1 zvládá Unreal Engine 4 v 4K při 60fps a je dvojnásobně silnější než loňská K1. Je to první mobilní procesor co jde přes TFLOPS. Já bych řekl že má mnohem více než pětinu. Ale je pravda že tohle porovnávání je hodně složité. Třeba to Elemental demo v UE4 které bylo ukázané na letošním CES je dost síla. Je sice ve špatné kvalitě takže nejdou posoudit textury ani rozlišení ale i tak je tam vidět že tam jsou částice které nejsou ani na PS4 verzi. Musí tam být jiné ústupky ale ty bohužel nejsou vidět jelikož to někdo točil na mobil

Vlastimil91
Vlastimil91
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 13:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nádhera. Škoda že DICE neudělá takovou to mapu v džungli do BF4

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: Alfaik

Tegra x1 má dnes teoreticky už pětinu výkonu XOne Takže to vidím že současné konzole budou brzy bojovat s tabletama.

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
1. 3. 2015 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to o penězích tak do toho netahej konzole

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

akcionari

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
1. 3. 2015 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Alfaik: A kdo jim brání to udělat na pc ?

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

na pc by takova grafika mohla byt uz dnes, jen diky konzolim si pockame pri nejmensjim na PS5, a jestli chteji 4k gaming tak to spis az PS7...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Voda je na tom nejslabší.

Toto by ve hrách mohlo být dávno jenže vývojáři jsou líní to udělat a optimalizovat.

Posledně co koukám na technologie od Nvidie tak to vypadá že spousta efektů bude konvertibilní. Už čistě jen ovladači grafiky můžete dostat do hry vyhlazování, v sync, ambient occulusion a s podporou physx, hair works, postprocessing a i celkové nasvícení. Takže vývojáři hry udělají tu vetší část grafiky a Nvidia zbytek. Bylo by to logické kvůli optimalizaci a tech vývoje ale NV je firma jako každá jiná tedy peníze na tom prvním místě.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
1. 3. 2015 12:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak krásné to bude až lidé začnou zvládat nasvícení a bude realistické na každém objektu. Ale na hru to stačí.

bartiik44: Udělat hru by nebyl problém. Jenže jí nikdo nezaplatí. Proč taky když by jí mohlo hrát sotva tak pět procent hráčů

R1112197500
R1112197500
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

The_Darkness2 dík za opravu jojo mass effect bude ve frosbite engine

R1112197500
R1112197500
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

(Příspěvek neobsahuje text)

matros
matros
Level 1 Level 1
1. 3. 2015 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

The_Darkness2: boužel, radši bych to vyděl v UE 4

Reklama
Reklama