Kreativní ředitel Battlefieldu Hardline se přidal k tvůrcům Tomb Raidera
Tomb Raider Novinka Kreativní ředitel Battlefieldu Hardline se přidal k tvůrcům Tomb Raidera

Kreativní ředitel Battlefieldu Hardline se přidal k tvůrcům Tomb Raidera

Jan Kalný

Jan Kalný

14

Údajně má v pozici ředitele vývoje pracovat na dalším Tomb Raiderovi.

Reklama

Jak se zdá, tvůrci Tomb Raidera ze studia Crystal Dynamics získali novou posilu. Tou je Ian Milham, který původně pracoval jako kreativní ředitel na Battlefieldu Hardline. Dříve také pracoval jako art director na sérii Dead Space.

V Crystal Dynamics ovšem bude zastávat další pozici - ředitele vývoje (game director). A pracovat bude na dalším Tomb Raiderovi.

„Ian je jeden z těch vzácných veteránů, kteří kombinují kreativitu, umění a vášeň a přetvářejí ji do dokonalosti. Je to ten typ DNA, který v Crystal Dynamics už dlouhá léta oceňujeme,” nechal se slyšet Scot Amos z Crystal Dynamics. „Jsme opravdu nadšení z toho, že můžete Ianův talent přivítat v naše studiu. Jeho přístup, nadání a aspirace k vytváření skvělých herních zážitků se k nám, Crystal Dynamics, perfektně hodí.”

„Adventurní hry byly vždycky mojí první láskou,” prozradil Milham. „Když se mi naskytla příležitost přidat se ke Crystal Dynamics, neváhal jsem. Tohle je domov Lary Croft, legendy akčních adventur a pilíř tohoto průmyslu. Dlouho jsem obdivoval práci Crystal Dynamics, protože dokázali neustále přinášet prvotřídní vyprávění s výbornými systémy. Nemůžu se dočkat, až uvidím, kam se studio dál posune a jsem vážně rád, že mohu být jeho součástí,” dodal k tomu všemu.

Oficiálně zatím nevíme, jestli nový Tomb Raider bude, ale s trochou důvtipu lze velmi snadno vydedukovat, že je to všechno jenom otázka času. Do té doby nám budou muset stačit ještě chystané dodatečné balíčky pro zatím poslední díl - Rise of the Tomb Raider.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama