Hra mohla mít na PS4 lepší rozlišení, frekvenci snímků za sekundu i hustotu assetů.
V zákulisí jsou často dohody, o kterých vědí pouze zainteresované strany a pomalu se to nedostane ani k samotným vývojářům. Něco takového proběhlo v případě taktické akce The Division. Microsoft uzavřel s Ubisoftem spolupráci. Hra The Division byla promována na Xboxu One. Na tom by nebylo nic divného. Ovšem součástí dohody byla i žádost Microsoftu, aby The Division na konzoli PlayStation 4 nevypadalo lépe než na Xboxu One.
Nejmenovaný vývojář, který dohodu vynesl na světlo světa, serveru VG247 řekl, že PS4 verze The Division mohla mít lepší rozlišení, frekvenci snímků za sekundu i hustotu assetů. Kvůli smlouvě to ale nešlo.
Nevíme, jak často k podobné formě spolupráce dochází. Nikdy se to přesně nedozvíme, ale je to nejspíš jeden z důvodu, proč u některých her došlo k nepopulárnímu downgradu. I když v případě The Division vydavatel kompletně přepískl prezentaci a nemyslet na to, jaký výkon bude k rozběhnutí celé hry v takové kvalitě potřeba, nikoliv pouze k malé části z celého herního světa.
Hra The Division vyšla 8. března 2016 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.