Zpět na článek

Diskuze: Larian a AI: když i fanoušci Baldur’s Gate 3 znejistí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
dnes 11:35 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takhle, AI je stále jen nástroj a je třeba i rozlišovat jeho využití. Rozhodně by neměla nahradit kreativní část vývoje, tedy tu nejviditelnější a nejslyšitelnější :D, ovšem stále je to dobrý nástroj pro například scénáristu, který tak v prezentaci může využít generované obrázky aby mohl i vizuálně předvést zbytku týmu, jeho nápad atd. Stejně tak je to dobrá věc pro programátory, kde může tu generickou/základní část udělat ona atd. U dočasných textur už je to na pováženou, tam klidně může zůstat zelená nebo jinak odfláknutá textura a nic to ve výsledku nemění, jen snad u prezentace tech dema se to dá obhájit, tam chcete aby to investoři viděli v co nejlepším světle atd.

Ale třeba níže zmíněný Arc Raider, který je s AI taky hodně diskutovaný, klidně mohl využít dabéry minimálně u "příběhových" NPC, hlasy tam znějí hrozně dutě a hlavně Celeste se nedá poslouchat :) Ovšem u MP hry se to dá překousnout, přesto pokud prostě používají AI v kreativní části budiž, měly by ale být vyloučeny z různých ocenění v dané kategorii. Je prostě blbost mít v nominaci hru za zvuk, když vám v dané hře zvuk obstarala AI, která se to "naučilo" od těch, co si tu práci s tím skutečně dali atd.

AI se prostě nedá vyhnout, je to nástroj a užitečný, jen se musí regulovat a rozumně používat.

Reklama
Reklama