Vývojáři sedm let po vydání potěší všechny lovce odměn.
Když před sedmi lety vyšla nenápadná vesmírná roguelike simulace FTL: Faster Than Light, v níž jste mohli řídit svoji vlastní vesmírnou loď s její posádkou, dočkala se velmi vřelého přijetí od kritiků i běžné hráčské základny. Ostatně o tom svědčí i naše recenze od Miroslava Hesouna, který ji udělil známku 8/10 a své pocity z ní shrnul následovně: "Překvapivě návyková záležitost, které to na poli indie her sluší a stačilo málo, aby doslova zářila. Tahle hra není pro všechny, ale pro svou minimalističnost je snadné začít. Pro milovníky vesmírných lodí povinnost."
A jelikož se titul těší své popularity dodnes, vývojáři z čínského Subset Games se rozhodli, že do hry konečně zakomponují systém trofejí (achievementů), takže všichni hráči budou mít o důvod více se do tohoto vesmírného světa navrátit.
Přidání trofejí se ovšem alespoň prozatím týká pouze Steamu, kde k jejich aktivaci dojde koncem tohoto týdne. Hráči, jenž titul hrají skrze Xbox Game Pass na PC, si zřejmě ještě budou muset počkat.