Letošní The Game Awards zaznamenaly rekord ve sledovanosti
Novinka Letošní The Game Awards zaznamenaly rekord ve sledovanosti

Letošní The Game Awards zaznamenaly rekord ve sledovanosti

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

8
Platformy PlayStation PlayStation 4 Nintendo Switch Switch Xbox Xbox Series X|S PlayStation PlayStation 5 Windows PC Xbox Xbox One

Oblíbená show stále roste a získává si pozornost většího publika.

Reklama

Jeden z největších svátků všech videoherních nadšenců, ceremoniál The Game Awards, zaznamenal nový rekord. Letošní ročník hlásí 83 milionů přímých přenosů, což je rovněž rekordní sledovanost této akce. Oproti loňskému roku, který sledovalo okolo 45 milionů lidí, se jedná o 83% nárůst.

"V letošním roce vzrostla sledovanost #TheGameAwards o více než 83% na více než 83 milionů přímých přenosů.

To je nad naše nejdivočejší očekávání; Byl jsem jen šťastný, že jsme letos mohli show vůbec uskutečnit.

Děkujeme za sledování a účast v této globální komunitě."

The Game Awards uzavřelo partnerství se 40 streamovacími sítěmi po celém světě, za účelem dodat živé vysílání co nejvíce fanouškům. Streamovací platforma Twitch celosvětově dosáhla nejvyššího souběžného publika s 2,63 miliony diváků a podle Stream Hatchet se sledovanost oficiálního přímého přenosu na Twitchi, YouTube a Facebook Gaming meziročně vyšplhala na 129%.

Na Twitteru show The Game Awards zaznamenala meziroční nárůst objemu konverzací o 31%. Pro hlavního představitele tohohle ceremoniálu, Geoffa Keighleyho, to je důkaz o tom, že akce The Game Awards stále roste a získává si pozornost stále většího publika. "Naší filozofií vždy bylo být velmi autentičtí a skuteční a nehledáme způsoby, jak tuto show prodat, nebo uvést na NBC. Opravdu chceme dělat něco, co je jádrem toho, co děláme. Když budeme rok co rok růst, budeme se jen nějakým způsobem pohybovat stejným směrem a zaměříme se více na jeho globální aspekt,“ uvedl Keighley.

Letošní The Game Awards, kterým kralovala hra The Last of Us Part II, se z důvodu koronavirové pandemie uskutečnily online a vysílalo se z Los Angeles, Londýna a Tokia, ovšem bez živého publika. Podle Keighleyho v tom avšak oproti předchozím ročníkům nebyl příliš velký rozdíl. Ceremoniál měl své hlavní součásti, tedy udílení cen, hudební vystoupení a exkluzivní odhalení. Přesto Keighley říká, že největší výzvou letošních The Game Awards byla jistá nejistota toho, zdali se skutečně podaří vysílat ze tří různých míst.

O tom, že zájem o The Game Awards stoupá, svědčí i větší přítomnost známých celebrit. Letos jsme tak mohli shlédnout hudební vystoupení Eddieho Veddera z Pearl Jam a London Philharmonic Orchestra, či virtuální vystoupení Keanu Reevese, Brie Larson, Toma Hollanda, Gal Gadot, Christophera Nolana, nebo Johna Davida Washingtona.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama