Zpět na článek

Diskuze: Výsledky The Game Awards 2025

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Vladimír Šopík
Vladimír Šopík
Level 1 Level 1
12. 12. 2025 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pro Kingdom Come II jsem nehlasoval už jen a právě proto, co pan Vávra vypouští ve veřejném prostoru za dezinfo narativy a šíří nenávist vůči jiným skupinám. Běžně bych samozřejmě českou hru podpořil. Ale toto je už i na mě moc. Proto jsem to naopak raději "hodil" Obscure 33. A můžete mi tisíckrát psát, že to nemá s hrou co dělat. Podle mého názoru má a dost možná nejsem sám.

Jim Pakroll
Jim Pakroll
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: Xbox
12. 12. 2025 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je stejně podplacený. 😂😂 Ta 33. měla dostat tak za grafiku, je to pěkný ale herně to je fakt hrůza.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2025 15:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

RPG roku měla dostat KCD2, ten je víc RPG než Expedice33,ve zbytku kategorií jsem to ale čekal 👍

Dion
Dion
Level 43 Level 43
12. 12. 2025 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher @SamFisher Avowed před KCD 2 je také mimo. Tuto kategorii mělo naprosto objektivně s přehledem dostat KCD 2 .

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
12. 12. 2025 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo moc jsem přál nějákou tu cenu Kingdom Come Deliverance 2 🥹.Podle mě je to nejlepší letošní hra. Má to poutavý příběh,pěknou grafiku,skvělou optimalizaci,originální hratelnost,Český dabing i titulky,člověk si u ní i dokáže odpočinout a relaxovat a jen se tak kochat českou krajinou. I když musím uznat že Clair Obscure Expedition 33 si nějákou tu cenu určitě taky zaslouží například za originální zasazení,poutavý a emotivní příběh a musím taky vyzdvihnout parádní soundtrack.Jen mě tam pár věcí dost štvalo jako třeba soubojový systém to bylo docela peklo (Hrál jsem to na obtížnost expedice) nebo když na vás v jedno kuse pořád dotírají nepřatelé, plynulost hry je taky dost velký problém bez generovaní snímků a s dlss aspon na kvalitu je to nehratelné i na výkonějších strojích.Ale musím zase uznat že na to že na tom dělalo tak málo lidí je to ještě dost pěkný počin. No ale co říkám na výsledky Game Awards. Jak se ukázalo když jsme mála země tak je úplně jedno jak dobrý hry děláme stejně nemáme šanci uspět mezi giganty. Co mě naopak mile překvapilo je že cenu za nejlepší hru s dopadem výhrala neprávem podcenovaná hra South of Midnight**.**Naopak mě zklamalo že cenu za nejlepší herecký výkon nedostal Troy Barker za ztvárnění ikonického Indiana Jonese. Když si vezmu jak ho sám Harrison Ford za jeho ztvárnění chválil 🙃👍.Jinak byly výsledky Game Awards vcelku očekávané.

Dion
Dion
Level 43 Level 43
12. 12. 2025 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubis1995 @Dubis1995 Indimu jsem přál také za akční adventuru ...

WampyR
WampyR
Level 30 Level 30
Hlavní platforma: Xbox
13. 12. 2025 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dubis1995 @Dubis1995 "Jak se ukázalo když jsme mála země tak je úplně jedno jak dobrý hry děláme stejně nemáme šanci uspět mezi giganty."

- ved uz samotna nominacia je uspech, akurat tu sa "nehra" na 2.,3.,atd miesto, ale fakt, ze sa vyberalo z 5-6 hier a mas 3 nominacie rozhodne nejde nazvat neuspechom.

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
13. 12. 2025 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @WampyR Nemyslim, ze by v tom melo nejaky vliv jak velka zeme jsme. Vitezna hra taky neni z zadne supervelmoci. Ale proste to oslovilo / zaujalo lidi vic, to je cely.

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
14. 12. 2025 10:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @WampyR Jenže na nominaci si za rok nikdo nevzpomene 😔.Kdežto cena vývojářům zůstane.Minimálně měli vyhrát alespoň cenu za nejlepší RPG.To mělo KCD II vymakanější než Expedice 33.

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
14. 12. 2025 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Lobo Francie sice není supervelmoc to máte pravdu ale i tak je mnohem větší a početnější než naše malá země a to zvyšuje její šance na vítězství protože už s principu zaujme více lidí než naše malá země. Vzpomenme si na Black Myth: Wukong tam to bylo poměrně jasný vítězství když je Čína přehlasuje, hra ani nemusí být skvělá.To už bylo jasný podle prodeju že bude vítězit ikdyž drtívá většina prodaných kopii byla patrně s Číny 🤔.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 12. 2025 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Dubis1995 Podle mě v tom geografie hraje tak terciální roli. Expedition 33 provázela pověst malého týmu, bývalých zaměstnanců z Ubisoftu a to co vydali bylo velké překvapení. Bylo to něco svěžího a dobře zpracovaného. Bylo by pěkné, kdyby KCD 2 aspoň něco vyhrálo, ale tyhle ocenění neznamenají, že vše co nevyhrálo je odpad nebo že by hráči měli zapomenout. KCD 2 se dostalo taky několik úspěchů. Prodává se dobře, vývoj je zaplacený a hodnocení kritiků a hráčů je pozitivně vyrovnané, což o hře taky může dost povědět.

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
14. 12. 2025 12:26 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Dubis1995 Podle teto logiky by vyhravaly pouze hry z USA, Ciny a Ruska, coz se nedeje. Treba Larian je z Belgie, ktera je polovicni (rozlohou, obyvatel ma nepatrne vic) oproti Cesku a vyhrali co se dalo.

Jak rika Geralt, nejaky vliv tam je, ale minimalni.

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
14. 12. 2025 14:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Lobo Geografie hraje podle mě větší roli než si připouštíte,může to být dokonce i rozhodující faktor. A to že Baldur Gate 3 vyhrálo spoustu cen je zcela oprávněné to neříkam že né, osobně jsem si hru taky moc užil. Ale hra měla tu výhodu že byla dlouho v předběžném přístupu a za ty roky si nasbírala spoustu fanoušků nutno říci 🤔.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 12. 2025 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Dubis1995 Rozhodující faktor to určitě není. Proč by se někdo řídil tím odkud je ta daná hra? Chápu, že nám v Česku by udělalo velkou radost, kdyby se tam KCD 2 dostalo protože tam zatím žádnou hru nemáme, ale třeba takovým lidem z Ameriky to je putna protože svoje hry tam mají téměř pokaždé. Padlo tu Baldur's Gate z Belgie. Ano, předběžný přístup, ale hlavně ten přístup od vývojářům ke hráčů. Proto je hra tak oblíbená a nikoho nezajímalo odkud jsou. Takové Polsko taky nemělo žádnou pecku hodnou Game Awards před třetím Zaklínačem. To Game Awards snad ještě nebyly, ale vsadil bych se, že by si to vyhrálo GOTY nominaci nebo minimálně x dalších. A Remedy z Finska, země, která není v herních vodách profláklá si taky tehdy odneslo několik vyhraných nominací.

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
14. 12. 2025 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Geralt z Rivie Proč by se někdo řídil tím odkud je ta daná hra?Odpověd protože nás jako málou zemi v Americe neberou dostatečně vážně a nějaká středověka hra at je sebelepší pro ně není dostatečně atraktivní. Dokonce si o nás někde myslí že jsme ještě Československo. A ty výsledky to jen potvrdili. Larian Studios už existuje velice dlouho a má dlouhodobě velice dobrou pověst.Vydali několik populárních her a Baldur Gate 3 byl jejich nejlepší počin a vyhráli poprávu. A za ty léta nasbírali značnou popularitu ve světě a myslím že jím to hodně taky pomohlo. A výborný přístup vývojářu je taky velké plus ale to má i KCD II. Polsko a Finsko se dostalo do povědomí protože vydávají víc her než my. A třeba Remedy nebo CD Projekt dělají hlavně AAA hry. Na to my se moc nezmůžem. Měli bychom mít taky svoje Game Awards 🤔.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
14. 12. 2025 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Dubis1995 Opravdu si myslíš, že se hráči zabývají odkud je to studio? A když by je KCD II bavilo, tak po uvědomění si, že je to hra z malé země jako ta naše, tak najednou přehodnotí svůj postoj? Jak píšeš, Larian vyhrál svoji Game Awards protože jsou známé studio s úspěšnými hrami. Nikoho neštve, že jsou z Belgie. Finsko se do povědomí hráčů nedostalo, ale Remedy ano. Z Finska v tuhle dobu snad ani nic nevychází krom her od Remedy a vsadím se, že většina hráčů by netušila odkud jsou. Podívej se na recenze ne Steamu u KCD 2. Skoro 105 tisíc hlasů a 94% z toho jsou pozitivní a jen necelých 5 tisíc z toho jsou z Česka, ostatní je zahraničí a většinou angličtina a lidi ji schválí od shora dolu.

Lobo
Lobo
Level 50 Level 50
Hlavní platforma: PC
14. 12. 2025 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Geralt z Rivie A v roce 2019 vyhral cenu Beatsaber, ceska hra. Pravda, ve VR kategorii, ale je to VR hra, takze to dava smysl. A presne jak rikas, dam krk za to, ze 99% hracu bylo a je sumafuk to, ze ktery zeme ta hra pochazi. Proste hra byla zabavna, libila se lidem a recenzentum a tak vyhrala. Takze vazne ne, ceny se nerozdavaji dle zeme puvodu.

Ale co uz. Tato konverzace sklouzla do zbytecnosti, on stejne bude porad dokola tvrdit, ze jsme cenu nedostali kvuli cesstvi, skoda dalsiho casu.

Dubis1995
Dubis1995
Level 4 Level 4
14. 12. 2025 22:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Geralt z Rivie Jde spíše o to že si řeknou že jim nemáme co zajímavého nabídnout tak hru řádně nevyzkouší. Nebo je středověká hra z naších historie třeba ani nezaujme. A to naše šance na cenu snižuje. A když je teda KCD II na steamu a ve světě tak populární jaktože nezískala ani jednu cenu to mi hlava taky nebere🤔. Porota nám zkrátka křivdí. A hráči dneska holt dávají přednost fantasy či sci-fi hrám před realistickou středověkou hrou at je sebelepší. Už mě tady ty dohady nebaví KCD II měla získat minimálně cenu za nejlepší RPG to se jí nedá upřít . To už je ted ale stejně jedno zpátky to vrátit nelze. Letos poprvé jsem to výjmečně s napětím sledoval kvůlí KCD II. A jsem celkem zklamaný 😒 ale né překvapený bohužel 😫.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
15. 12. 2025 06:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WampyR @Dubis1995 Nevím co chceš víc slyšet. Myslím, že jsme ti tu dali několik příkladů, které ukazují, že hry vyhrají Game Awards i z "neherních" zemí, ale pořád v tom cítíš nějakou zradu protože nevyhrála v ničem tvoje oblíbená hra. I mě to mrzí, taky by mě to potěšilo, ale beru to tak jak to je, nemá cenu tady nad tím nadávat.

rawneox
rawneox
Level 44 Level 44
12. 12. 2025 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A co nejlepší multiplayer? Proč to tu není??

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2025 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox @rawneox Nejlepší multiplayer

Arc Raiders - vítěz

Battlefield 6

Elden Ring Nightreign

Peak

Split Fiction

Daniel Jarocký
Daniel Jarocký
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
12. 12. 2025 16:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rawneox @rawneox Děkuji za upozornění, kategorie po zásluze doplněna.

MrN00b
MrN00b
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PlayStation
12. 12. 2025 12:06 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak nějak jak jsem čekal, ale jo Clair Obscur to přeji a zaslouží si to, minimálně to aspoň ukáže, že tenhle typ RPG (JRPG styl s tahovými souboji) má stále co říct a je o ně u hráčů i kritiků zájem. Jediné vyslovené zklamaní pro mě Players' Voice, tam jsem doufal v aspoň nějaké ocenění pro Dispatch.

Snow 2
Snow 2
Level 42 Level 42
12. 12. 2025 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MrN00b @MrN00b Tak aspoň, že se ten dispatch dostal do užšího výběru, protože jinak byl v oficiálních kategoriích dost opomenut…

Mijen
Mijen
Level 21 Level 21
Hlavní platforma: PC
12. 12. 2025 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejlepší příběh a nejlepší RPG vyhrálo E33? Tady je aspoň vidět, jaká to byla komedie

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
12. 12. 2025 11:27 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mijen Říká se tomu subjektivní názor. Takhle je to jednoduchý. Chápu, že je smutný že se nepodařilo vyhrát české hře (podle mě bylo KCD2 kromě DS2 jediný vhodný kandidát), ale hráči promluvili. Myslím, že už jenom fakt, že se podařilo české hře dostat vedle Kojimy, mluví samo za sebe. Kolem sebe slyším pouze „Hra roku“ od lidí co to hráli nebo „šaškárna“ od těch co to nehráli. A dovolím si spíše preferovat názor těch, co to hráli :-D

Vojtěch K
Vojtěch K
Level 6 Level 6
12. 12. 2025 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks @Frezen Aleks Vizuálně a nápadem to vypadá dost dobře, ale upřímně mě překvapilo, kolik lidí hraje tahové hry. Mně osobně třeba hrozně nebaví.🤷

František “Kouvil” Nový
František “Kouvil” Nový
Level 41 Level 41
12. 12. 2025 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks @Frezen Aleks zrovna u GA bych o hráčských volbách nemluvil. Anketa hráčů má na výsledek vliv cca 10% nebo kolik to bylo. To už si nepamatuju. Ale rozhodlo to úplný prd. Tady rozhodují novináři a další jmenování. Jako třeba Kodžima. Ale i tak E33 všechna čest.

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
12. 12. 2025 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks @Frezen Aleks Clair Obscur je jako teplí kovbojové, kteří jedí pudink... Karel Drda

Ladislav
Ladislav
Level 40 Level 40
12. 12. 2025 11:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mijen @Mijen U RPG kategorie souhlasím že mělo vyhrát jednoznačně KCD2 ale zbytek sedí pro E33 absolutně v pohodě.

T800
T800
Level 31 Level 31
12. 12. 2025 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mijen @Mijen U RPG můžeme diskutovat, protože tam si to skutečně nejvíce zasloužilo KCD2. Ale tyvole, příběhově bylo E33 bez debat totální top.

Reklama
Reklama