„Hra nevyčnívala v žádné oblasti.“
Ke zrušení ambiciózního simulátoru života Life by You došlo letos v červnu. Obratem zavřel Paradox Interactive také čtyřiadvacetihlavé studio Paradox Tectonic, které hru vyvíjelo. „Nevynikala v žádné konkrétní oblasti. V žádném ohledu nebyla lepší než The Sims 4,“ vysvětlují rozhodnutí šéfové Paradoxu v rozhovoru pro magazín Game Developer.
Jedním z nedostatků hry byla grafika. Například podoba postav byla podle Henrika Fåhraeuze, kreativního ředitele vydavatelství, zcela nedostatečná. „Bylo zde i mnoho dalších problémů,“ říká, „ale měli jsme tendenci zabývat se jednotlivými aspekty a tím, jakého pokroku bylo v dané oblasti dosaženo. Myslím si, že jsme zůstali slepí k celkovému obrazu, co se týče skutečné hratelnosti a srovnání s konkurenty, jako je The Sims 4.“
„Dá se mluvit o možnostech kustomizace, které jsou skvělé, ale hratelnost to není. I když to měla být hra s předběžným přístupem, myslím, že v předběžném přístupu musíte vydat něco, co je opravdu velmi, velmi zábavné a dost odladěné,“ dodává Fåhraeuz.
Téma uzavírá Mattias Lilja, zástupce ředitele Paradoxu: „Hra může být chudá na obsah a možnosti v pozdější fázi hraní, ale na začátku musí být opravdu zábavná a k tomu jsme bohužel měli daleko.“