Zpět na článek

Diskuze: Lucasfilm přebudoval Rozšířený vesmír Star Wars, dosavadní hry pravděpodobně nebudou brány jako kánonické

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
1. 5. 2014 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rappix: Aaaha jo takhle, diky za osvetleni Mno tak aspon tem skalnim priznivcum stareho kanonu neco zustane a dost mozna, se toho nekteri autori budou porad drzet. Uprime se ale trochu bojim co s timhle universem udela Disneyho pristup

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
1. 5. 2014 15:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: No z toho co jsem tehdy četl, tak jsem to pochopil tak, že všechno co teď vyjde bude automaticky spadat pod "Star Wars: Legends" (tedy že noví tvůrci mají naprostou svobodu v rozhodování zda se budou držet oficiálního příběhu a nebo pojedou zcela podle sebe a budou využívat pouze reálie univerza) a nově vytvořená skupina "Lucasfilm Story Group", která by se měla starat o dějovou integritu oficiálního kánonu, bude jednotlivé díla procházet a dle přínosnosti je mohou zařadit do oficiálního kánonu.

Měly by tak vzniknout jakési dvě verze Star Wars univerza: ta oficiální pod záštitou Lucasfilmu a druhá jakási paralelní, kde je možné naprosto vše.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
1. 5. 2014 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rappix: Aaaha, mno ja to v tom nevidim, ale kdyz to rikas Hlavně mi přijde trochu naopak právě ta věta, že nové knížky/komixy/hry se nemusí držet filmů. Což právěže musí, pokud budou spadat pod ofiko kánon a řekl bych, že hry od EA budou všechny v rámci new kánonu. U knížek a komixů těžko říct, tam bude záležet na autorovi, né všichni totiž vidí pod SW jen zisk dolarů. Ale pokud jde o EA a hry, tak jak je znám, ti pod SW vidí převážně jen dolary

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
1. 5. 2014 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Napsal jsi to stejné co já, ale jinými slovy.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
1. 5. 2014 12:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rappix: To právě tak není. Ty nové, které chcou patřit do ofiko kánonu musí brát zřetel právě na filmy a na seriál Clone Wars. Naopak nemusíš brát zřetel na ty knížky a hry a které už vyšli jako Expanded Universe, protože ten se teď právě odsouvá na druhou, pro ně nevýznamnou kolej pod názvem Star Wars Legends. Takže pokud chceš psát dnes pod "ofiko" musíš se řídit filmy a seriálem, pokud pojedeš podle starého kánonu, tak se bere zřetel na knížky a hry a filmy.

Rappix
Rappix
Level 1 Level 1
1. 5. 2014 00:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AggonfanCZ: Asi jsi ten důvod roztrhnutí univerza vedví špatně pochopil. Je to právě naopak než tvrdíš. Nové knížky/komixy/hry se díky tomu nemusí vůbec držet filmů. Jelikož teď budou automaticky spadat do odnože "Star Wars: Legends" (dříve Expanded Universe) , tak si do nich může autor vymyslet jakkoliv epický příběh z univerza Star Wars, aniž by to mělo nějaký vliv na filmovou ságu.

Navíc to s tím vyhozením zdařilých děl asi nebude tak horké jak se původně myslelo. Včera jsem četl že se budou postupně jednotlivé díla z "Legends" procházet a pokud lidem z LucasFilmu přijde že je dílo pro univerzum přínosné, tak se zařadí do oficiálního kánonu.

AggofanCZ
AggofanCZ
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 23:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On je problém v tom, že ono i když budou knížky, tak už nikdy nebudou tak, řekněme "epické", jako dříve. Tím mám na mysli to, že se budou muset s největší pravděpodobností držet filmů, takže to bude spíš jenom taková věc okolo a pochybuji že se dočkáme nějaké invaze z jiné galaxie, jako tomu bylo u Yuzhan Vongů, a různých smrtí hrdinů. Protože děcka by to hold, nezvládla překousnout, že jejich oblíbená postava zemře. 🔫 🔫 🔫 Doporučuju jim se podívat na seriál Game of thrones...

Je smutné že Star Wars skončilo.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 18:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Tak doufejme ve svetle ( temne ) zitrky

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
30. 4. 2014 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR: Jo v tom souhlasim Ale stejne to neni duvod, proc to mazat jak sem psal predtim. Hlavně moc nevidím tu logiku v tom, že kvůli příběhu o Skywalkerových vymažou něco, co se událo 4 000 let před tím.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 18:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Ano bavim se pouze o hrach a ty staly za posledni leta za prd. Uplne martirium

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
30. 4. 2014 18:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MORTHSIR: Coz ovsem porad neni duvod vyskrtvavat jak psal Aggo 638 děl z univerza SW, když mají k dispozici tisíce prázdných let k tvorbě. Co to značí ? Už teď ví, že nejsou schopni sami vymyslet nějakej epickej příběh. Prostě začnou vyžírat to slavné, co zná každý a na tom staví svoji politiku - prostě humus. Co z toho asi tak může vzejít. A z pohledu autora bych to bral jakože na mě plivou a dávají jim tim najevo, že jejich tvorba je na ho*no. A pokud jde o ty hry, nikdo neříkal, že by do nich nemohli dávat to z knížek. Velká část z nich byla opravdu kvalitní a z některých sálala ta epičnost původní Lucasovi trilogie.

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No co si budem povidat, kvalitni titul ze sveta SW pod taktovkou Lucase a spol. tu nebyl ani nepamatuji, snad jen Kotor a Battlefront, to uz je ale nejakej patek.... LA se prakticky pohrbili zaziva a ted je alespon moznost s tim neco udelat. Tak kacer Donald je paradoxne tou nadeji, ktera tuto hvezdnou sagu snad pozvedne, at se to nekomu zamlouva nebo ne....

AggofanCZ
AggofanCZ
Level 1 Level 1
30. 4. 2014 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Aneb, nový Alphafield 4/Codko v budoucnosti. 🔫 🔫 🔫

Hrůza, pro mě všechno co teď Dysney vymyslí bude pouze alternativní realita a skutečný cannon budu pořád brát takový jaký je, ten správný a nemám ani v plánu si ničit mozek tou hloupostí co Dysney vydá. Pokud tu někdo má v plánu namítnout, že ten film třeba bude dobrý, tak film nemůže být dobrý, pokud lidé kteří ho tvoří nejsou dobří...

Chaos on them. 🔫 🔫 🔫

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
29. 4. 2014 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AggofanCZ: tak defakto byt mrtvej nemusi ne. Ono Darth Maul, taky teď přece podle "ofiko" kánonu přežil rozseknutí vejpůl (asi si silou držel vnitřnosti uvnitř horní poloviny těla) a následný pád z minimálně 200m výšky (přičemž přistání bez dolní půlky těla muselo být taky zajímavé) . Takže bych řekl, že odteď nejaké sezřání obřím monstrem v SW nic neznamená a dokonce nemusíš být ani citlivý na sílu

Mno a dneska mě dorazilo, že se tam hlasí i ten buzík efron. Toho jestli tam dají, tak se budu muset hodně přemlouvat, abych to pak vůbec jenom stáhnul ten film. Navíc teď čtu, že se to bude odehrávat 30 let po Návratu Jediho, takže pokračování od Zahna a následný Nový řád nemuseli vůbec vyškrtávat a nechat k sfilmování někomu, kde nechce prznit takové dílo. Nejhorší ale je, že to děcka žerou a mnohdy ještě říkají, jak je to dobře. 🔫 🔫

AggofanCZ
AggofanCZ
Level 1 Level 1
29. 4. 2014 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice Golem: Chewbacca je zpátky, ale Boba je naopak mrtvý.

Schválně zda někdo zde uhodne kolik knih od teď neplatí ...

283 románů a 355 povídek z Expanded Universe.

Zkrátka Donald řekne ne a tohle všechno je pryč ...

MORTHSIR
MORTHSIR
Level 1 Level 1
29. 4. 2014 17:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chci temnou stranu, ty prizdisrace nechci

Martin Patkoš
Martin Patkoš
Level 1 Level 1
29. 4. 2014 17:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No... alespoň Chewbacca pořád žije

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jó Anakin Solo . Už chápu .

Lord Snow
Lord Snow
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: Ale tím, že jak říkáš, dal George pokyn k tomu, aby Anakin umřel a Jacen přešel na temnou stranu. Z toho podle mě naopak tuctovku udělal. Vždyť i podle knížek Luke taky přešel sice jen na chvíli, ale přešel, copak teda musí, každý kdo má trochu krve rodu Skywalker přejít k temnotě? Měl spíše nechat jednu generaci, bez toho pak by to nebyla tuctovak.

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 16:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk:

Ale Anakin umřel .

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 4. 2014 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NeoBlade: To je důvod, proč sem to nepsal do spoileru, protože už to přece není v ofiko kánonu Ikdyž pro mě to nejspíše jako ofiko kánon prostě zůstane. Navíc ty kecy, že chtěl tady ty věci sám George předělat a změnit je blbost, protože od něj vzešel příkaz, že Anakin musí umřít a Jacen, aby přešel, právě z důvodu, aby se z toho nestala tuctovka a každá generace nebyla stejná, čehož chce asi Disney dosáhnout... Nedokážu si představit, co se jim na tom brilantním pokračování Zahna nelíbilo, podle mě to nenahradí ani z půlky tak dobře. (doufám, že se mýlím )

NeoBlade
NeoBlade
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Monkeyskunk: S jménem Anakin bych si tady dával bacha, protože teď si bude 90% lidí myslet, že mluvíš o Skywalkerovi

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 4. 2014 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Beztak je to kvůli těm děckám Hana a Lei. Typický dnešní puberťák by nepřekousl Anakinovu smrt a přechod Jacena na darkside, protože to vůbec není ve stylu hollywoodských trháků a nemohli by na nich dalších 10 let vydělávat. Fuck off Micky Mouseeee

NeoBlade
NeoBlade
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale na druhou stranu je pravda, jak tady mnozí píšou, že když tam nechali tu debilovinu The Clone Wars, tak mi tohle promazání taky přestává dávat smysl. Protože, co si budeme povídat, ze všech těch "vedlejších" příběhů to tCW mrví nejvíc...to je zase pravda.

CZconnor
CZconnor
Level 1 Level 1
27. 4. 2014 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

AggofanCZ:

Souhlasím s tebou. To co provedli je neslýchané ! Debilní The Clone Wars, škoda těch všech knih .

Reklama
Reklama