Zpět na článek

Diskuze: Mafia 2: Joe’s Adventures – není všechno zlato...

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mafian.Steve
Mafian.Steve
Level 1 Level 1
1. 5. 2011 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tomto případě nemůžu ani trochu souhlasit s recenzí Cvrndy. Hodnocení 4 je dost malé, protože když se podíváme kolik množství zábavy nám přinesou příběhové mise (zábavou myslím nové lokace, doplnění příběhu, zábavné přestřelky, super konec) . Tak mi to připadá jako dosti směšné ohodnocení. Myslím si že Joe's adventures (dále jenom JA) doplnilo příběh celkem dostatečně a i arkádové mise byly o dost zábavnější v kůži Joea než v kůži Jimmyho. A to, že mělo JA doplnit příběh nějakou velkou měrou, nikdo nic neříkal (2K Czech psali, že JA malou měrou doplní příběh) . Dát Jimmyho vendetě 7 a JA 4, tak to je fakt moc. Navíc nevím co byste všichni chtěli za 2-3 týdny práce (tolik času trvalo vytvoření"dlcéček", četl jsem to v rozhovoru s Jarkem Kolářem) . Takže v tomto případě souhlasím jednoznačně radši s videorecenzí Cukra (vystihl JA fakt dobře) . Podle mě rozhodně JA stojí za zahrání a i za ty prachy. Podle mě je JA taky jediné dustojné DLC k Mafii II.

PS: Jediné so mi opravdu vádí je to, že je jasně vidět že bylo JA uděláno "během pauzy na svačinu". Navíc za 3 týdny opravdu nejde vytvořit tolik nových lokácí, a proto je jasné, že to všechno mělo patřit už do původní Mafie II.

Libor Jelínek
Libor Jelínek
Level 1 Level 1
28. 1. 2011 21:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě štve že nemůžete mít tu jeho dobrou bundu

Flabadob
Flabadob
Level 1 Level 1
9. 1. 2011 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím jsem nezkusil. . ale hned co jsem někde viděl, že je takové to [spešl] dodání hry hned jsem se šel podívat na pár recenzí. . Vypadá to poměrně slušně. .

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
17. 12. 2010 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cukr: Heleď co člověk, to názor, svuj názor nám nutit nemůžeš a mi svuj taky nezměníme, prostě nekomu se to líbí, někomu ne, stejně jako všechno kdekoli jinde... tobě se to líbí a já to ještě ani moc nehrál takže zas tolik to nesoudim, ale podle toho co napsal Cvrnda, tak mi to bavit nebude, Jimmy mi taky vůbec nebaví

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
15. 12. 2010 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cukr: No pořád je to lepší než třeba Map Packy do Modern Warfare 2 (a předpokládám že Black Ops čeká totéž) , a samozřejmě na to má každý svůj názor, ale jde o princip. Jestli dokreslením příběhu myslíš ty 4 povedené mise, souhlasím s tebou a je to taky důvod, proč tohle DLC nedostalo eště menší hodnocení. Ale pokud tím myslíš celé DLC, tak to si dovolím nesouhlasit, protože do příběhu původní Mafie II absolutně nepatří arkádové mise. Ty měly zůstat v dodatcích kde hrajeme za Jimmyho. Jo kdyby ty arkádové mise byly skutečně nepovinné a příběhových misí by bylo víc, tak bych DLC bral všema deseti a zhodnotli bych ho mnohem lépe. Jenomže, tím že jsou všechny mise povinné a bez jejich splnění se člověk nedostane dál, tak Jo's Adventures vůbec nezapadá do původní hry a tím pádem ztrácí na významu

Jan Rucker
Jan Rucker
Level 1 Level 1
15. 12. 2010 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vemte si kolik vám to přinese lehce nadprůměrné zábavy za 250kč? ! To se vám zdá málo? Mimoto DLC dokreslilo příběh, který je viděn z pohledu jiné osoby vcelku dobře.

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
15. 12. 2010 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: S tebou naprosto souhlásím, ne že bych podléhal většině ale s tebou souhlasím, prostě všechno to co jsi tu napsal jako kdyby jsi mi mluvil z duše a napsal sem to co jsem chtěl já

Cukr: Konkrétně já jsem o Mafii 2 neřek nic, že by byla špatná, normální Mafie 2 se mi hodně líbí a už jsem jí dohrál snad 4x, což bych nemoh, kdyby se mi nelíbila že? Jen jsem řek, že jsem konečně došel k nározu, že 1-ka je prostě lepší. Ty DLC kdyby prostě neudělali, tak by udělali 100x líp

Shimmy
Shimmy
Level 1 Level 1
15. 12. 2010 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě se ta hra docela líbila. Pokud by tam dali více příběhových misí a vedlejší úkoly by nebyli tak otravné a nudné bylo by to fajn. Ale vzhledem ktomu, že je to akorát datadisk s jiným hlavním hrdinou, který kopíruje už jeden datadisk a akorát ktomu přidává příběhové mise... Fujto! Kdyby aspoň ty vedlejší mise bavili jako u GTA4....

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

P. S. M2 jsem měl jednu dobu i v podpisu na foru a uz v tu dobu se na hru nadavalo a ja jsem to tak cerne nevidel ale po vydani DLC - jak uz jsem rekl - jsem zmenil nazor...

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

*Takže Cukře

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 22:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze nejsou všemocné a slepě jim věřit může jen velmi omezený člověk. Hra mohla být stokrát lepší, po jejím vydání jsem na ní moc nenadával ale po nášupu dementních DLC jsem změnil názor a k této hře si již neberu žádné servítky. Český tým sice na Mafii II pracoval ale tím to tak končí, hlavní slovo mělo americké vedení, které pokazilo co mohlo a NA OFICIÁLNÍ STRÁNKY HRY NEDALI ANI ČESKÝ JAZYK! Takže Cukre, uvědom si prosím jednu věc; jejich práci si schazují sami a vykrádání hry do DLC bych nenazval prací ale prasárnou! Já mám svůj názor a žádného názoru většiny se nedržím.

Jan Rucker
Jan Rucker
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 21:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže lidi Trošku mě už začinájí rozrušovat a štvát názory některých z vás. Odsuzujete hru o kterou se snažil český tým, NAPROSTO shazujete jejich práci. Pořad zde všichni říkáte jak je ta hra špatná, nedodělaná, stupidní, že je to jen dojná kráva. Držíte se až moc slepě názoru většiny a pro to mluví i fakt, že většina recenzí pro Mafii 2 je nejen kladných ale i nadprůměrných. Přesvědčit se mužete třeba zde: [ odkaz ] .

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konec by to jasný sice mohl být ale stejně tak jasné by mohlo být i pokračování Které již není (alespoň pro mě) pravděpodobné...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 17:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedokončí, protože není co dokončit. Na první pohled sice příběh působí otevřeně, ale když si člověk uvědomí průběh posledních misí a vezme v úvahu ovyklou zvyklost mafiánských příběhů, je ten konec docela jasný

Luke
Luke
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dokončí toto DLC nedokončený konec Mafie 2 ?

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ComTK: no není to úplný průser a Mafia II jako taková je dobrou hrou; jak už jsem řekl. Mafia: The City of Lost Heaven dosahuje na zlatou příčku a Mafia II dosahuje na bronzovou.

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 15:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: to rozhodně jo no Docela mi zajímá představa, kdyby Mafii 2 podporovalo třeba EA, řekl bych že pak by Mafie byla na úlpně jinej úrovni, ale to je jenom samý kdyby, ale co mohlo to být daleko horší, klidně nemusela vyjít vůbec

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ComTK: Ano, takže panuje všeobecný souhlas na 2K , což je super.

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: tady jde právě o to co se už mnohokrát probíralo, Amíci platí, amíci poroučí, je to prostě vidět, že to bylo dělaný primárně pro USA atd. . český dabing, který se mi hodně líbí a na to prostě nesedí a přechod spíš do stylu GTA a ne styl Mafie 1 je teď vidět čim dál tim víc, kdyby se naši vývojaří obešli bez Take-Two, dopadlo by všechno úplně jinak, alespoň si to tedy myslíš, ale rozhodně by naši takhle skvělou značku sami a dobrovolně nepošpinili a nebo se mi tomu alespoň vůbec nechce věřit no

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

GTA prostě frčí, možná proto se snížili k některým debilním mechanizmům. Kdyby se opravdu soustředili na příběh... 🔫

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: Zazdili to díky penězům a touze po úspěchu; kdyby prostě chtěli udělat co možná nejlepší hru, udělali by pro sebe to nejlepší a měli by prodejní potenciál desetkrát větší. Bohužel to mají v rukou asi ti nesprávní lidé. I američané přeci chtějí kvalitní hry, je otázka jak se liší jejich měřítka kvality a ty naše...

Martin Cvrček
Martin Cvrček
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 13:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Playman: Taky jsem měl takový optimismus jako ty, ale ztratil jsem ho právě po dohrání Joe's Adventures, a i když bych byl moc rád aby se stalo to co říkáš, obávám se, že bude ještě hůř. Čím dál víc se totiž proslýchá, že Joeova Dobrodružství má být poslední DLC, a i kdyby nebylo, mám takový pocit že by Take-Two svůj přístup nezměnilo

Playman ...
Playman ...
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já doufám, že se v Take-Two Interactive vzpamatují. Jednička byla zlatá hra a ta jako taková už se dá vyrobit jen stěží. Mafia II je bronzová a je to zářný příklad naprosté neschopnosti top managerů a vedení samotného. Přes všechny chyby a špatná rozhodnutí 2K doufám, že nejenom vydají další DLC s kterými si napraví špatnou pověst (nejlépe za symbolickou cenu) ale i doufám, že vyjde i díl třetí.

ComTK
ComTK
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cvrnda: pěkná recenze, docela s tebou souhlasím, už jsem koukal na video v Indianovi a taky mi to dost zaskočilo, chtěl jsem aspoň ty 4 mise s cut scénama a aby se zaředili úplně do příběhu, takže ne? Tak to jsou fakt .... (ani to sem nebudu psát, všichni víme co) , snad do tý chvíle než Joeovo dobrodružství vyšlo, tak jsem se na to těšil a 2-ka jako taková se mi líbila o něco víc než 1-ka, ale tohle mi mafii obsolutně zkazilo a zaujímam konečný postoj, na jedničku to nemá a jestli budou Take-Two takhle pokračovat (proboha doufam, že už další DLC nebudou! ! ! ) tak už ani lepší nebude.

feryking
feryking
Level 1 Level 1
14. 12. 2010 07:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Prvni mafie byla o hodne lepsi!

Reklama
Reklama