Mass Effect 3 potvrzuje příklon k RPG prvkům
Mass Effect 3 Novinka Mass Effect 3 potvrzuje příklon k RPG prvkům

Mass Effect 3 potvrzuje příklon k RPG prvkům

Martin Cvrček

Martin Cvrček

35

Demoverze na probíhajícím Comic-Conu dokazuje, příklon ke klasičtějším RPG prvkům <strong>+ dojmy z hraní a další novinky</strong>.

Reklama

V základu je tamní demoverze stejná, s jakou se mohli setkat hráči na E3, pochopitelně však přišel na řadu trochu odlišnější postup než v případě červnové výstavy, především v souvislosti s různým rozšířením ukázky.

E3 demo kupříkladu neobsahovalo výběr tříd, tedy Sentinela, Soldiera nebo Adepta. Současné demo už naštěstí obsahuje všechny 3 třídy, a ještě ke všemu umožňuje pořádně nahlédnout do talentových stromů. Ty vypadají tak, že jejich základ tvoří jen jedna jediná větev, která se následně rozdvojuje do dvou různých stylů, přičemž si pochopitelně můžete vybrat pouze jednu cestu.

Pro příklad, v případě biotické schopnosti schopné zastavit nepřítele ve vzduchu budete muset rozhodnout, jestli bude mít útok delší trvání, nebo naopak dokáže zasáhnout větší množství nepřátel, byť pochopitelně na mnohem kratší dobu. Výběr jedné možnosti zkrátka neutralizuje tu druhou, což je podle nás sympatický návrat ke klasickým RPG kořenům.

Jinak je dějově a vizuálně ukázka stejná jako na E3, hráč se v ní chopí Sheparda po boku s Liarou a Garrem, aby na domovském světě Salarianů osvobodil z karantény Kroganské samice za účelem zvrácení účinků sterilizujícího genofágu, jenž kdysi málem způsobil vyhynutí celé rasy.

Jedna odlišnost tu však přeci jenom je, a to nový druh nepřítele. Comic-Con demo nabízí pohled na vojáka Cerberu, jenž třímá v rukou speciální štít blokující všechny klasické střely, a tak na něj pochopitelně musí hráč s jinou taktikou než na obyčejnější nepřátele.

To by zkrátka nebyl Mass Effect, aby každá jeho prezentace a ukázka nepůsobila neuvěřitelně lákavým dojmem. Tentokrát sice těch informací není moc, ale o to jsou zajímavější, a mimo jiné potvrzují snahu o příklon ke klasičtějším RPG prvkům. Tak uvidíme, jak to bude ve výsledku vypadat, zatím je Mass Effect 3 plánován na 6. března příštího roku, tak se to snažme do té doby nějak vydržet.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama