Mass Effect: Andromeda zahrne několik typů planet
ME: Andromeda Novinka Mass Effect: Andromeda zahrne několik typů planet

Mass Effect: Andromeda zahrne několik typů planet

Martin Cvrček

Martin Cvrček

14

Některé budou zaměřené na vývoj příběhu, jiné budou určené především pro plnění vedlejších úkolů a prostý průzkum prostředí. Těšit se můžete i na možnost pojmenovat vámi vyrobené zbraně.

Reklama

Redaktoři PC Gameru se v novém čísle podívali na zoubek očekávanému Mass Effectu: Andromeda. Samotný časopis bohužel po ruce nemáme, ale máme po ruce Reddit, na němž jeden z uživatelů zveřejnil souhrn nových informací, které z pokrytí nového Mass Effectu vyplývají.

Hra podle všeho nabídne několik typů planet. Jeden typ je určený pro příběhové záležitosti, takže se dá očekávat, že na tyto planety budete cestovat zejména kvůli postupu v hlavní dějové linii. Jiné planety nabízí prostor pro plnění vedlejších úkolů a průzkum prostředí.

Jednou z nových schopností během boje je úskok stranou, pravděpodobně za asistence jetpacku. Díky němu se můžete rychle přesouvat z krytu do krytu a jde o jakousi alternativu k možnosti vzétnout do vzduchu a pokropit nepřátele shora. Když navíc během pobytu ve vzduchu zamíříte, zpomalí se klesání, což se hodí při utváření různých komb.

Jak už víme z dřívějška, v BioWare se rozloučili se systémem Paragon/Renegade (Ochránce/Odpadlík). Osobnost vaší postavy budou místo toho utvářet čtyři typy dialogových voleb, od odlehčené po profesionální.

Zatímco v singleplayeru můžete kdykoliv přepínat mezi herními třídami, v multiplayeru si budete muset třídu vybrat vždy před začátkem zápasu. V jeho průběhu ji pravděpodobně nebude možné dále měnit.

Před několika dny vyplavalo na povrch několik dalších informací, pro změnu díky aktivitě Iana Frazera z BioWare na Twitteru. Díky němu víme, že mezi singleplayerem a multiplayerem bude možné plynule přepínat. Oba režimy bude nejspíš dělit načítací obrazovka, ale rozhodně nebude nutné vypínat singleplayer, abyste si mohli zahrát multiplayer, a naopak. Zkrátka se při přepínání jednotlivých složek hry nemusíte vracet do hlavního menu.

Při hraní multiplayeru navíc můžete získat odměny, které lze využít i ve hře jednoho hráče, nicméně stále platí, že narozdíl od Mass Effectu 3 nemá vaše aktivita v online režimu žádný přímý vliv na vývoj příběhu v singleplayeru.

A jestli se vám líbilo craftování zbraní v Dragon Age: Inquisition, mám pro vás dobrou zprávu. Podobný systém bude součástí nového Mass Effectu, což znamená, že vycraftované zbraně můžete pojmenovat. Platí to i o zbraních pro boj zblízka. V základu budete mít standardní omni-čepel známou z Mass Effectu 3, ale během hraní lze využívat i tradičnější zbraně, třeba meče či kladiva, které budou mít vyhrazený vlastní slot.

Na závěr jedna zajímavost z PC Gameru. O design a testování vozidla Nomad, s nímž se můžete pohybovat po povrchu planet, se zčásti postarali tvůrci starších dílů Need For Speed, pravděpodobně ze studia Criterion. Jak se zdá, kdykoliv se v nějaké hře, kterou vydává EA, objevují rychlé dopravní prostředky, jsou k tomu přizváni lidé z Criterionu. V minulosti pracovali třeba na speederových motorkých ve Star Wars: Battlefrontu, s nimiž se setkáte na lesnatém měsíci Endor.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama