Materiály ze zrušené akce The Crossing od Valve a tvůrců Dishonored
The Crossing Novinka Materiály ze zrušené akce The Crossing od Valve a tvůrců Dishonored

Materiály ze zrušené akce The Crossing od Valve a tvůrců Dishonored

Martin Cvrček

Martin Cvrček

8

Fanstránka ValveTime.net zveřejnila zajímavé materiály poodhalující zrušenou akci The Crossing od Arkane Studios, která měla za cíl zkřížit singleplayer a multiplayer.

Reklama

Fanouškovská strána ValveTime.net získala dosud nezveřejněné materiály z dalšího zrušeného projektu, na kterém se podílelo studio Valve. Jde o The Crossing, hru, na níž v letech 2007 - 2009 pracovalo Arkane Studios, tvůrci stojící např. za Dark Messiah of Might & Magic, Dishonored a dalším zrušeným projektem, Return to Ravenholm (známém také jako Half-Life 2: Episode Four). I na něj se v minulosti stránka ValveTime.net zaměřila.

The Crossing mělo za cíl zkombinovat singleplayer a multiplayer, přičemž se odehrávalo ve dvou paralerních realitách z prostředí Paříže. V ulicích francouzské metropole plné gangů mělo docházet k bojům mezi ozbrojenými složkami ze současnosti a templáři a fígl byl především tom, že The Crossing chtělo smazat rozdíly mezi hráči a NPC.

Jinak řečeno, hráč se mohl ujmout role NPC a právě v tom spočívala snaha o zkombinování singleplayeru a multiplayeru. Ta se samozřejmě odrážela i v herních módech zaměřených např. na ochranu významěnšjích hráčů. The Crossing se ale snažilo i o vyprávění příběhu, průběh děje i samotné hry se pak měnil v závislosti na tom, kdy se do hry připojí hráči a jaké role se ujmou.

Když se podíváte na obrazové materiály The Crossing, možná si všimnete podobností s Half-Life 2 a Dishonored. To proto, že za výtvarný směr hry může Viktor Antonov, člověk, který promítnul svůj umělecký styl právě do Dishonored a Half-Life 2. Antonov se aktuálně podílí na vývoji střílečy BattleCry od Battlecry Studios a pravděpodobně i na nedávné oznámeném Dishonored 2, na kterém v Arkhane Studios právě pracují.

Ještě je třeba zmínit, že The Crossing poháněl Source engine a hra byla ve vývoji ve verzích pro PC a Xbox 360. K zastavení vývoje podle všeho vedl nezájem vydavatelů, kteří měli obavy z těžko vysvětlitelného a poměrně nejasného konceptu, který by hráče nemusel ihned zaujmout. Po zrušení The Crossing Arkane Studios odkoupila Bethesda a díky tomu vzniklo Dishonored.

Původní trailer

Koncepty

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama