Max Payne 3 má za sebou dlouhý výzkum
Max Payne Novinka Max Payne 3 má za sebou dlouhý výzkum

Max Payne 3 má za sebou dlouhý výzkum

Michal Maliarov

Michal Maliarov

8

Rockstar na svých oficiálních stránkách odhaluje velmi zajímavé detaily o autenticitě jejich nejnovějšího projektu.

Reklama

Aby Max unikl zkorumpovanému, zrádnému, krvavému a špinavému podsvětí New Yorku, vydává se na jih, do teplých krajů. Konkrétně do města Sao Paulo v Brazílii, kde přibere prácičku osobní ochranky jedné bohaté rodiny. A jak jistě tušíte, z pohodové práce se brzy stane něco více.

K téměř očirvoucímu seznamu technologií, jež jsou do třetího pokračování Maxe nacpány si Rockstar položil za úkol vytvořit neopakovatelný akční filmový zážitek. A jako ve všech svých projektech si maximálně zakládá na autenticitě a věrohodnosti.

Vývojáři se tedy vydali do Brazílie, aby se ujistili, že každý nádech herního Sao Paula, od kultury a prostředí po policii a zbraně, bude maximálně přispívat ke správnému pocitu ze hry.

Všechny složky hry se vždy nějakým detailem pojí s realitou. Během našeho putování tedy narazíme na policejní i zločinecké složky, jež mají svůj základ u reálných předloh, jako jsou skupiny GATE, GARRA či BOPE. Vývojáři získali vzorky uniforem, inventáře i zbraní brazilské policie, včetně unikátních kousků importovaných z Německa, Itálie a USA. Oproti dobře organizovaným policejním složkám stojí stejně dobře ozbrojené zločinecké skupinky z favel (neboli slumů). Liší se krutostí a nulovým respektem k prostředí.

Aby bylo každé místo přestřelky něčím památné, vyrazili vývojáři s fotoaparáty do ulic a navštívili mnohá místa Sao Paula včetně Avenida Morumbi, Avenida Paulista, čtvrtě Jardins a lokalit Favela Japiacu či Edificio Sao Vito. Tisíce fotografií pak byly transformovány do textur, které přesně kopírují své reálné předlohy a představují špinavý, drsný a bezlítostný svět jihoamerického podsvětí. Myslíte si, že byl New York noir? Tak to jste ještě nebyli v Sao Paulo.

Rockstar slibuje v nadcházejících týdnech a měsících před vydáním odhalit mnohem více záběrů a informací ze zákulisí vývoje. Máme se tedy na co těšit.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama