Jeden ze zakladatelů studia Beamdog, Trent Oster, promluvil o problémech spojených s konverzí MDK 2 na Wii.
Zatímco pohybové ovládání prý nebylo problém a do hry skvěle zapadlo, slabší grafický potenciál konzole byl větší oříšek.
"Bylo nám řečeno, že pokud chceme remake hry, budeme muset audiovizuál alespoň částečně přizpůsobit dnešním možnostem," uvedl Oster.
"I kvůli tomu jsme se rozhodli pro Wii, jež skýtalo možnost zůstat maximálně věrni originálnímu ztvárnění. Museli jsme nicméně provést pár úprav, včetně odstřelení stínů postav, abychom získali stabilní počet snímků."
Nejhorší ovšem podle Trenta bylo zmenšit hru z původních 280 MB na nějakých 40. "Po pár testech nám bylo jasné, že to nebude nic jednoduchého."
"Postupně jsme ale překopali systém ukládání herních dat i jednotlivé datové struktury, načež jsme začali experimentovat s kompresí."
I tak nicméně musela ze hry ven část obsahu, stejně jako kus herního soudntracku.