MDK 2 se kvůli Wii muselo zmenšit
MDK2 Novinka MDK 2 se kvůli Wii muselo zmenšit

MDK 2 se kvůli Wii muselo zmenšit

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

5

Jeden ze zakladatelů studia Beamdog, Trent Oster, promluvil o problémech spojených s konverzí MDK 2 na Wii.

Reklama

Zatímco pohybové ovládání prý nebylo problém a do hry skvěle zapadlo, slabší grafický potenciál konzole byl větší oříšek.

"Bylo nám řečeno, že pokud chceme remake hry, budeme muset audiovizuál alespoň částečně přizpůsobit dnešním možnostem," uvedl Oster.

"I kvůli tomu jsme se rozhodli pro Wii, jež skýtalo možnost zůstat maximálně věrni originálnímu ztvárnění. Museli jsme nicméně provést pár úprav, včetně odstřelení stínů postav, abychom získali stabilní počet snímků."

Nejhorší ovšem podle Trenta bylo zmenšit hru z původních 280 MB na nějakých 40. "Po pár testech nám bylo jasné, že to nebude nic jednoduchého."

"Postupně jsme ale překopali systém ukládání herních dat i jednotlivé datové struktury, načež jsme začali experimentovat s kompresí."

I tak nicméně musela ze hry ven část obsahu, stejně jako kus herního soudntracku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama