Měsíčně nás vývoj stál 350-400 tisíc dolarů, uvedl ke zrušené hře Hytale zakladatel vývojářského studia
i Zdroj: Hypixel Studios
Hytale Novinka Měsíčně nás vývoj stál 350-400 tisíc dolarů, uvedl ke zrušené hře Hytale zakladatel vývojářského studia

Měsíčně nás vývoj stál 350-400 tisíc dolarů, uvedl ke zrušené hře Hytale zakladatel vývojářského studia

Jan Kovačovič

Jan Kovačovič

Platformy Windows PC

Příběh hry Hytale skončil po deseti letech vývoje zrušením.

Reklama

Hra Hytale byla od začátku silně inspirovaná Minecraftem, na kterém sami zakladatelé studia Hypixel Studios začali s populárním stejnojmenným serverem. Ten dodnes funguje a i nově oznámený konec Hytale se ho nijak týkat nebude. Originální zakladatel studia, Simon Collins-Laflamme, který byl u začátku obou projektů, se nyní ke zrušení vývoje hry Hytale rovněž vyjádřil.

Ambiciózní RPG silně připomínající Minecraft slibovalo rozšířenou zábavu pro hráče, kteří chtěli lepší zážitek, než nabízela klasická vanilla, ale zároveň nechtěli sahat po modovaných verzích. Tyhle sliby ovšem vyžadovaly velké náklady, které se podle Simona Collinse-Laflammeho pohybovaly v rozmezí 350-400 tisíc dolarů měsíčně. Přestože se podle jeho vlastních slov nejednalo o částku, která by se nedala na vývoj obětovat, tak upadající popularita minecraftového serveru Hypixel se začala na financích podepisovat.

Pomoct do jisté míry mělo studio Riot Games, které se do vývoje hry rovněž přidalo. Ačkoliv se pomoc hodila, tak tlak a očekávání byl na samotného Collinse-Laflammeho až příliš moc a proto se rozhodl studio sám opustit. Po jeho odchodu hra spadla do rukou kolegy Aarona Donagheyho, který nakonec přišel v pondělí s oznámením oficiálního konce. Podle jeho vyjádření se nakonec hřebíkem do rakve stala realizace, kolik času ve skutečnosti ještě Hytale na vývoj potřeboval a jak si sami tvůrci uvědomovali, tolik času prostě neměli.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama