Microsoft najímá dva bývalé zaměstnance z Naughty Dog
Novinka Microsoft najímá dva bývalé zaměstnance z Naughty Dog

Microsoft najímá dva bývalé zaměstnance z Naughty Dog

Smazaný uživatel

Smazaný uživatel

6
Platformy Windows PC Xbox Xbox Series X|S Xbox Xbox One

Co přesně studio "AAAA" her chystá se stále neví.

Reklama

Nové studio spadající pod společnost Microsoft, The Initiative, přidalo do svých řad nové pracovníky. Těmi jsou bývalí zaměstnanci Naughty Dog, studia, které vytváří first-party tituly pro PlayStation. Konkrétně se jedná o bývalého animátora pro Naughty Dog, Lee Davis, a Lauren Garcia, jenž zastával ve studiu roli Character Shading Technical Director.

Lee Davis byl ve studiu The Initiative jmenován do pozice Lead Gameplay Animator, zatímco Lauren Garcia nyní zastává funkci Senior Shading Technologies. Garcia svou novou pozici oznámil skrze svůj oficiální Twitter účet. V případě Davise si uživatel Twitteru s přezdívkou Klobrille všiml změny v pracovní pozici na Davisovém Linkedin profilu.

Jak Davis tak Garcia naposledy pracovali na The Last of Us 2, přičemž tato hra byla kritiky velmi kladně hodnocena právě v oblasti animací a vizuální věrnosti postav. Davis mimo jiné pracoval rovněž na hrách Uncharted 2, Uncharted 4 a původním The Last of Us.

Krome Davise a Garcia už dříve studio The Initiative najalo bývalého producenta hry God of War, Briana Westergaarda. Když pomineme bývalé vývojáře, kteří vyvíjeli first-party tituly pro PlayStation, studio The Initiative rovněž zaměstnalo i několik bývalých pracovníků společností Crystal Dynamics a Bungie.

Na čem přesně studio pracuje, není v tuto chvíli známo. Začátkem roku se ovšem šířily zprávy o tom, že studio vyvíjí reboot hry Perfect Dark. Nicméně informace o najímání nových profesionálů ve svém oboru naznačují, že by se studio The Initiative mohlo snažit vyrovnat vysokým standardům animací, které ve hrách Naughty Dog známe.

The Initiative je nové vývojářské studio ze Santa Monicy. "Naším posláním je vytvářet ambiciózní a inovativní herní zážitky, které si naše publikum zamiluje. Jsme nadšení do šikovnosti, vytváření příběhů a budování dalších velkých věcí v hraní," píše studio na svém webu. Samo studio se potom nazývá jako vývojářem "AAAA" her.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama