Společnost se konečně umoudřila a udělala herní scénu na Xbox Live více přístupnější indie komunitě.
Xbox Live Marketplace tedy nyní může hostit větší indie projekty a dovoluje vývojářům, aby nasazovali ceny níže, než tomu bylo možné doposud.
Na oficiálním blogu XNA Game Studio odhalil Microsoft zvýšení limitu pro indie hry, který se z původních 150 MB zvýšil na 500 MB, což pro změnu otevírá dveře ambicióznějším a obsáhlejším indie titulům.
Další limit, který šel dolů, patří k cenové hladině. Původně se všechny hry, překračující hranici 50 MB musely řadit do cenové kategorie 240 – 400 MS bodů. Nyní mohou hry s hranicí 150 MB tlačit svou cenu až na 80 MS bodů.
Třešničkou na dortu je pak zvýšení celkového počtu her v kanálech vývojářů. Místo osmi se tam nyní může nacházet až deset her najednou. My každopádně Microsoftu tleskáme a těšíme se na další pecky podobné Limbo.