Microsoft zrušil dračí RPG Scalebound
Scalebound Novinka Microsoft zrušil dračí RPG Scalebound

Microsoft zrušil dračí RPG Scalebound

Michal Burian

Michal Burian

28

Zajímavě vypadající akční RPG titul od Platinum Games bohužel nevyjde.

Reklama

Včera jsme vám přinesli novinku, ve které Microsoft sliboval výjimečný rok 2017, který by měl být ještě lepší než ten předchozí. O pár hodin později došlo ke zrušení jedné zajímavé exkluzivity. Dračí RPG akce Scalebound nespatří světlo světa.

Přes čtyři roky na této Xbox One exkluzivitě, kterou by si mohli zahrát i majitelé operačních systémů Windows 10, pracovalo japonské studio Platinum Games. Scalebound byl představen v červnu na E3 2014, o rok později se objevil na srpnovém Gamescomu, kde byla hra zároveň přislíbena na konec roku 2016. V lednu loňského roku však došlo k odkladu, Microsoft řekl, že titul dorazí někdy během roku 2017.

Samotný vývoj měl být zrušen na konci loňského roku. K problémům docházelo mnohem dříve, ve studiu byl prý velký tlak, který měl za následek dokonce odchod několika klíčových lidí, kteří se po měsíci k projektu zpět vrátili. Už ho ale nezachránili, vývoj nabral zpoždění, což pro něj bylo zřejmě osudné.

Vývoj Scaleboundu přitom vedl Hideki Kamiya, který se výrazně podepsal pod Resident Evil 2, Devil May Cry, Okami a Bayonetta. Měla to být jeho vysněná hra. Není divu, že se fanoušci na tohle akční RPG tak těšili.

„Po zralém uvážení dospěla společnost Microsoft Studios k rozhodnutí ukončit vývoj hry Scalebound. Snažíme se hráčům v letošním roce nabídnout úžasný line-up našich her, včetně Halo Wars 2, Crackdown, State of Decay 2, Sea of Thieves a další skvělé zážitky,“ nechal se slyšet mluvčí Microsoftu pro GameSpot.

Krátce poté Microsoft ze svého Xbox kanálu na Youtube smazal všechny videa týkající se Scalebound a přesměroval kartu hry na oficiální stránky Xboxu. K situaci se vyjádřil i šéf divize Xboxu, ten se nechal slyšet, že zrušení Scalebound bylo těžké, ale zároveň to nejlepší pro Xbox hráče. Oproti tomu šéf studia Platinum Games byl dost naštván, dával to najevo na Twitteru, posléze ale svůj tweet smazal.

Připomeňme, že Scalebound mělo být akční RPG odehrávající se v rozsáhlém otevřeném světě, které cílilo hlavně na zážitek v kooperaci mezi hlavním lidským protagonistou a nebezpečným drakem. Člověka byste ovládali z pohledu třetí osoby, zatímco za draka byste hráli z pohledu první osoby. Příběh měl sledovat osud Drewa, který měl být ze Země vtažen do podivného a nebezpečného světa jménem Draconis. V něm měl být svázán s na pohled hrůzostrašným, ale ušlechtilým drakem jménem Thuban. Thuban byl poslední svého druhu, společně s Drewem měli bojovat s mocným nepřítelem, který ohrožuje jak Draconis, tak i Zemi.

Tím to ale nemělo zdaleka končit. Platinum Games plánovali možnosti si svého draka přizpůsobit. Existovali tři draci: vyvážený typ rex, těžký a odolný typ tank a rychlá wyverna. Atributy draka jsme měli měnit pomocí drahokamů a dodatečné úpravy prostřednictvím brnění a gem buffů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama