Zatímco vývojáři slibují nápravu, PlayStation vrací peníze.
Vývojáři ze studia Build A Rocket Boy tento týden ve spolupráci s vydavatelstvím IO Interactive Partners uvedli na trh hru MindsEye. Výsledný produkt ale naplnil obavy, které se kolem tohoto projektu hromadily už před jeho vydáním.
Kromě rozporuplné herní náplně a stanovené cenovky se kritika točí především kolem optimalizace a celkového technického stavu. Část hráčů se vlivem těchto nedostatků rozhodla požádat o vrácení peněz. Zatímco na Steamu jde při dodržení určitých podmínek o běžný jev, na konzolích je situace obvykle složitější.
V případě MindsEye se však začínají množit zprávy o bezproblémovém schválení refundu ze strany PlayStationu. Uživatelé navíc hlásí, že jim z podpory společnosti Sony přišla zpráva, která problémy s optimalizací shledává jako dostatečný důvod k vrácení peněz. Celou situaci má navíc společnost Sony aktuálně prozkoumávat.
Dotčení uživatelé připomínají, že obdobnou zprávu naposledy obdrželi při pokusu o vrácení peněz za Cyberpunk 2077, který měl výrazné technické potíže zejména na konzolích minulé generace. Kromě refundu tehdy Sony dokonce přistoupila ke stažení hry z prodeje na dlouhých 6 měsíců.
Nelze proto vyloučit, že by mohl podobný osud potkat také MindsEye. Autoři hry se mezitím vehementně snaží hráče přesvědčit o tom, že se technický stav hry brzy zlepší. Výsledkem je zatím první hotfix, na který by měly v blízké době navázat další opravné balíčky. Napravit pověst hry tak, jako se to nakonec podařilo CD Projektu právě u Cyberpunku 2077, se ale v tuto chvíli jeví téměř jako nadlidský úkol.