V budoucnu bychom se však měli dočkat dalších mobilních titulů, které využívají značku Titanfall.
Během vývoje Titanfallu 2 (recenze) došlo k oznámení mobilní karetní hry s názvem Titanfall: Frontline. Mělo jít o první plod spolupráce studia Respawn Entertainment se společností Nexon, ale vše nasvědčovalo tomu, že šlo v první řadě o pokus svézt se na trendu karetních her a na síle relativně známé značky. Ta jízda ale skončila krapet předčasně.
Vývoj Titanfall: Frontline, který mělo na starosti studio Particle City, byl totiž zrušen, a to ještě dřív, než došlo k vydání plné verze. Hra byla v omezené míře hratelná díky betě, která je dostupná na systémech iOS a Android. K ukončení bety dojde 20. ledna.
Mohlo by vás zajímat: Titanfall 2 obohatí nový herní mód a s ním spojené mapy
Důvod zrušení? Titanfall: Frontline prý nedokázal nabídnout akční hratelnost, která je synonymem Titanfallu. Jinými slovy podstata Frontline pravděpodobně neměla s „velkým” Titanfallem mnoho společného. Nabízí se ale otázka, jak je možné, že to někomu došlo až teď. Podle mého názoru se jakákoliv karetní hra už ze své podstaty nemůže akčnímu stylu Titanfallu moc přiblížit.
V prohlášení se nicméně dočteme, že si tvůrci z Particle City z vývoje Titanfall: Frontline odnesli velké množství zkušeností a že se v budoucnu pokusí zužitkovat některé úspěšnější koncepty ze hry při dalším pokusu o převedení Titanfallu na mobilní platformy. Přičtěte k tomu podstatu několikaleté dohody mezi Respawnem a Nexonem, která zahrnovala vznik většího množství mobilních titulů, a vyjde vám fakt, že Titanfall ještě na mobilních platformách neřekl poslední slovo.
Nezbývá než doufat, že další pokusy budou věrnější předloze. A že je zase po čase nezruší.